LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dating site regio matches.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hidde.de-koe
Contacteer:

Dating site regio matches.nl

Ongelezen bericht door hidde.de-koe »

dating site
Bericht zaak opgelicht
Hoe gaan we http://www.regio matches.nl
aan pakken aangifte doen politie doet er toch niks mee
we horen aan en vervolgens verwijdend het in de onderste te la
regio matches.nl Ze werken daar met nep profielen als je daar al een mooie date gevonden hebt
oke . je vindt Haar leuk je probeert een afspraakje te maken. vervolgens stuur je mail duurt zeer lang voordat er een berichtje terug komt.en dat die persoon online is.
team of redactie thuis werkers ? aan het zoeken hoe gaan we een leuk nep mailtje terug sturen. Heb deze week een testje gedaan in het dialect waar ik nu woon mailtje duurde wel zeker 2 uur voordat er reactie kwam weet niet wat je bedoeld liefje ik had zelf naar een vrouw uit deze regio gestuurd en die kent onze taal die we hier gebruiken. begreep niet wat je bedoeld liefje hoe was je naam ook al weer Volgens mij stel je eerst voor toch als je mooie vrouw ziet toch. ja ben er zelf achter gekomen dit klopt gewoon niet 20 mailtjes per dag dat kan nooit achteraf maar ja op dat moment ben je blind
Ben gescheiden en je wilt hoe moeilijk ook weer verder nu ja achteraf dom weet niet of dat het juiste woord is. wordt hier zo verdrietig van. goed bezig daar zo bij regio matches.nl
misbruik maken van mensen en je geld ben je kwijt en je hebt niks
zou het zeer op prijs stellen dat er van jullie een reactie komt.
Ik ben gewoon boos en teleur gesteld .
met vriendelijke groet Hidde

NeoDutchio

Re: Dating site regio matches.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De profielen op deze chatdienst zijn deels fictief, fysieke afspraken met deze fictieve profielen zijn niet mogelijk

We gaan dus niets aanpakken, u had zelf kunnen lezen dan onderaan de homepage bovenstaande waarschuwing staat. Aangifte heeft dus geen nut aangezien er geen strafbaar feit gepleegd is. Dit soort sites maken juist gebruik van de zwakke momenten van mensen die hier in trappen. De gebruikte foto's worden van internet geplukt en idd via thuiswerkers wordt er gereageerd.

Mucha

Re: Dating site regio matches.nl

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten