Ik heb me op zondag 06-06-'11 ingeschreven op geheimeflirt.nl, zo als gewoon is de inschrijving gratis, maar als je een berichtje wil sturen moet je credits kopen, op maandag avond 07-06-'11 was ik al 100 euro armer, en nog geen stap dichterbij als dat ik begonnen was, mijn vermoeden is, dat de dames betaald worden om jou maar zoveel mogelijk berichtjes naar hun te sturen, door steeds retrovragen te stellen van : oke en dat is zo leuk en gaat het leuker zijn als we dan een relatie aan gaan schat vindt je niet? of de dames draaien om de brei heen met antwoorden die niet te begrijpen zijn zoals :ik snap je , kijk maar wat je wilt ik veo le in ieder geval geo dij je en wil je leren kennen.
Zijn er meerdere mannen die dit meegemaakt hebben? zijn er al eerdere klachten over geheimeflirt.nl? ik heb me profiel inmiddels verwijderd!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] datingsite geheimeflirt.nl
Re: datingsite geheimeflirt.nl
Ik ben bang dat u er met open ogen ingestonken bent. Zeer grote kans dat de reacties ofwel allemaal van 1 persoon afkomen (niet noodzakelijk een vrouw overigens...) of van een stukje kunstmatige intelligentie. Deze sites zijn maar op 1 ding gericht: u zo snel mogelijk van uw geld af helpen. Een relatie gaat u hier niet vinden.
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: datingsite geheimeflirt.nl
Vanaf 2 feb actief.. kan nog niet veel zijn.Domeinnaam geheimeflirt.nl
Status actief
Houder Zero8
Administratieve contactpersoon [email protected]
Datum registratie 2011-02-02
Op google vind ik deze - fakerslijst :
http://www.fakerslijst.nl/topic/1807/Fl ... +fake.html
Duur lesgeld