LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De-Facto.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
maggie.haur
Contacteer:

De-Facto.nl

Ongelezen bericht door maggie.haur »

Goedemiddag
Ik was telefonisch benaderd door het bedrijft De-Facto. Als ik €49 als lidmaatschap zou betalen dan kan ik overaal hoge kortingen kunnen krijgen. Ik kreeg vervolgens een mail met inloog codes maar niet ingeloogd, ook niet betaald want ik kon op internet niks erover vinden. Na 2 weken kreeg ik sms van Mediation Agency bv met mededeling dat ik niet betaald heb en ipv €49 moet ik €145 direct betalen. Ik schrok ervan en ging betalen via PayPal maar na een maand geld is terug gestort want de-facto heeft geweigerd geld te accepteren. Inmiddels was ik ongeweer 10 keer door het Mediation agency gebeld of ik betaald heb. Ik heb toen een kopie van de betaling toegestuurd en wel bevestiging gekregen dat mijn dossier is gesloten, maar ieder keer belde iemand anders om te cheken of ik idd betaald heb. Ik vind dit heel bizar en vertrouw niet. Is dit bedrijf bij jullie bekend? Moet ik wel alsnog betalen? Heel graag een advies.
Met vriendelijke groeten
Maggie Haur

Brahms

Re: De-Facto.nl

Ongelezen bericht door Brahms »

Dus kort door de bocht, een compleet onbekend bedrijf belt of je even E 145,- wilt storten, en je gaat gelijk aan het werk!

Je bent gewoon opgelicht, betalen om korting te krijgen, het internet staat er meer dan vol mee......

Mucha

Re: De-Facto.nl

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten