| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de nieuwste vorm van thuiswerk gezien op www.marktplaats.nl
-
Gast
de nieuwste vorm van thuiswerk gezien op www.marktplaats.nl
Salaris: N.v.t.
Beschrijving: Zeer geachte heer/mevrouw,
Middels deze advertentie willen wij u informeren tot het vergaren van extra inkomsten. Indien u in uw woning nog een extra ruimte overheeft willen wij deze graag van u 'huren' voor een aanzienlijk bedrag per maand. Wij gebruiken uw ruimte voor het plaatsen van een of meerdere growboxen en betalen u daar een maandelijkse vergoeding van € 300,00 per box. Indien u interesse heeft verwijs ik u naar bovengenoemde internetsite voor informatie over de growboxen. U kunt altijd mailen voor uitgebreide informatie, of uw naam, telefoonnummer en woonplaats achterlaten op het bovenstaande mobiel telefoonnummer.
Met vriendelijke groeten,
Pim Verbeek,
Website: http://www.igrow.nl
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 25-04-2005, 16:00
Gezien: 465 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: Pim Verbeek (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06-22082844
Provincie: Noord-Brabant
Beschrijving: Zeer geachte heer/mevrouw,
Middels deze advertentie willen wij u informeren tot het vergaren van extra inkomsten. Indien u in uw woning nog een extra ruimte overheeft willen wij deze graag van u 'huren' voor een aanzienlijk bedrag per maand. Wij gebruiken uw ruimte voor het plaatsen van een of meerdere growboxen en betalen u daar een maandelijkse vergoeding van € 300,00 per box. Indien u interesse heeft verwijs ik u naar bovengenoemde internetsite voor informatie over de growboxen. U kunt altijd mailen voor uitgebreide informatie, of uw naam, telefoonnummer en woonplaats achterlaten op het bovenstaande mobiel telefoonnummer.
Met vriendelijke groeten,
Pim Verbeek,
Website: http://www.igrow.nl
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 25-04-2005, 16:00
Gezien: 465 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: Pim Verbeek (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06-22082844
Provincie: Noord-Brabant
-
Gast
Re: de nieuwste vorm van thuiswerk gezien op www.marktplaats.nl
Ik heb er ook 3 in mijn huis staan. Werkt prachtig.
Ik vang 450 euro per maand hiervoor en ik mag zoveel roken als ik wil!
Ik vang 450 euro per maand hiervoor en ik mag zoveel roken als ik wil!
300 eurie per box? Je kunt beter zelf gaan telen, dat brengt volgens mij meer op.
-
het mag
Het mag dadelijk toch