LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Radartelefoonlijn is net een helpdesknummer...belachelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Alice12345

De Radartelefoonlijn is net een helpdesknummer...belachelijk

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Ik had een vraag, dus ik denk: laat ik eens bellen naar die telefoonlijn van Radar. Ik begon te bellen om 20:25, dus net voor de uitzending begon. "Helaas, alle lijnen zijn momenteel bezet, probeert u het later nog een keer." Ja, ik druk op het rode telefoontje op m'n mobiel en daarna 2x op het groene telefoontje en binnen 8 secondes hoor ik weer: "Helaas, alle lijnen ...". Ik ben nogal alles of niets, dus ik ga de hele avond door met ditzelfde. M'n vriend doet ook mee met een andere telefoon. Constant bellen we naar de telefoonlijn van Radar, 0800-1343. Nou, net om 22:00 krijg ik te horen dat de lijnen zijn gesloten. Dus ik heb 105 minuten geprobeerd om Radar te bellen, maar helaas, niet gelukt dus. Volgende week weer proberen? Ik denk het niet.
Op mijn mailtje krijg ik geen antwoord, ik snap ook wel dat ze niet alle mail kunnen beantwoorden.
Maar waarom maak je zelfs in de uitzending nog reclame voor het telefoonnummer, waarom zegt Antoinette als ze bij Wim Vis staat: "De lijnen zijn nu open." Terwijl dat dus helemaal geen zin heeft. Misschien zouden ze er een 0900-nummer van moeten maken. Het geld wat ze daarmee verdienen kunnen ze dan besteden aan het inhuren van wat meer belkrachten. Want dit is natuurlijk helemaal niks. Belachelijk... Het lijkt wel een helpdesk...

Toolboy

Re: De Radartelefoonlijn is net een helpdesknummer...belachelijk

Ongelezen bericht door Toolboy »

U kunt dus de spijker op de kop slaan of tewel de ezel in z`n kont prikken.

Commercieel that`s all
T

Alice12345

Ja, en ik heb nog steeds die vraag... Inmiddels maar een berichtje ingetoetst bij de Geschillencommissie (duurt wel even voor je daar doorheen bent) en een berichtje gezet op het prikbord van de startpagina voor advocaten. Ik heb zo´n idee dat dat meer zal gaan opleveren... :x :(

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

dus Radar casseert money en ageren erzelf tegen, what a world.

bij Kassa zit geen telefoonpannel :)

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Volgens mij heeft Henri niet alles gelezen. Het nummer van radar is gratis.

Aan topic starter zou ik willen zeggen: ik heb diezelfde ervaring, als je tegen het begin van de euitzending gaat bellen, dat je er dan amper doorheen komt.

De lijnen zjjn echter al vanaf 19.30 uur open, op de dag van de uitzending. En al moet je ook dan even geduld hebben, na een minuut of tien heb je iemand aan de lijn, die je probleem netjes anhoort, je naam en telefoonnummer noteert.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Hier op het forum zul je eerder een goed antwoord krijgen want er bellen er zoveel, alleen de leuke dingen willen ze graag in uitzending, het is een omroep en dit doen ze erbij...
Salaris en telefoon kosten hun geld dus nog meer is onbetaalbaar.

Plaats hier Uw probleem of de link waar Uw klacht thuis hoorde.
Niet iedereen kan op TV zijn klacht vertellen.
Mailen naar [email protected] is altijd bereikbaar en die worden gelezen als ze tijd hebben en het rustiger is.

Alice12345

@D1RK:
Ik heb ook gemaild, maar krijg daar alleen een automatische reactie.

Ik snap ook wel dat het kostbaar is zo'n telefoonlijn, daarom zei ik in dat berichtje ook dat het dan misschien een 0900-nummer kon worden. En dat hoeft niet duur te zijn, kan ook 0,05 euro per minuut, weet je wel.

Ik hoef mijn probleem (met Starsteps, inmiddels lijkt het opgelost) niet op tv te vertellen, dat boeit me eigenlijk helemaal niks, ik wilde gewoon een oplossing en dacht dat Radar mij daarbij kon helpen, aangezien dat een consumentenprogramma is en ik een consument ben.

Mijn probleem had ik op dit forum verteld (bij Diversen is een heel topic over Starsteps), maar daar heb ik absoluut geen antwoord gevonden. Het "probleem" een beetje met dit forum is dat mensen voornamelijk hun problemen met bedrijven en producten uiten, maar er niet zozeer een oplossing voor hebben. Mijns inziens is er een beetje een gebrek aan moderators op dit forum die een reactie kunnen plaatsen waar de topicposters wat aan kunnen hebben.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 21 Nov 2008 18:19 door Alice12345

@D1RK:
Ik heb ook gemaild, maar krijg daar alleen een automatische reactie.
Ik wil het even opnemen voor Tros radar, het is vrijwel onmogelijk iedereen aan te telefoon te laten in die korte tijd. Een 0900 nummer veranderd daar niets aan, het gaat om het aantal mensen die de telefoon opneemt.

Je krijgt inderdaad eerst een automatische reactie, hou er rekening mee dat er heel heel veel email binnen komt en een persoonlijk antwoord soms wel een paar dagen kan duren. Als men iets met jou reactie kan zal er heus wel een antwoord komen.Zelf krijg ik meestal een aantal dagen later ( op bv een klacht ) een antwoord.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

een 0900-nummer is vaak juist de drempel: belt iemand wel, of belt iemand niet?

Ook al is het slechts 5 cent, toch weerhoudt dat de lolbroeken onder de bellers vaak om te bellen, want dan kost het ze geld. Je bent dan voor 20 minuten aan de telefoon hangen 1 euro kwijt. Maar degenen die een serieus probleem hebben betalen dat graag, en laten zich er niet door weerhouden.

Alice12345

Ik sta trouwens liever in de wachtrij dan dat ik elke keer opnieuw moet bellen. Daar krijg je ook bijna rsi van... :P
Het "mooie" van een wachtrij is ook dat ze dan kunnen zeggen: "er zijn nog x wachtenden voor u", dus dan weet je waar je aan toe bent en hoelang het ongeveer nog zal duren. Nu is het een loterij waar je maar net geluk moet hebben dat je telefoontje nét díe seconde doorkomt dat er een telefonist vrij is.

Gesloten