LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Detox formule

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Poezeltje

Detox formule

Ongelezen bericht door Poezeltje »

Graag ou ik van u willen weten of ik in mijn recht sta. Ik heb een pakketje Detox formule besteld. Ik ontvang een open zakje waar de pillen direct van over de grond gaat. Je verwacht toch geen open zakje als je iets dergelijks besteld. Ik wil het terug sturen want ik vertrouw dit niet en vraag om het adres,
Dat geven ze niet want e mogen geen ongeopende verpakkingen terug ontvangen want ze weten niet wat er met de pillen is gebeurd en moet ik dus gewoon betalen. Maar datzelfde geldt voor mij, ik weet ook niet wat ik ontvangen heb in een open zakje, er kan wel van alles inzitten.
Graag uw mening erover,

Hanna de Graag.

NeoDutchio

Re: Detox formule

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U besteld een ondefineerbaar iets dat niet via de reguliere geneeskunde wordt voorgeschreven. Op voorhand weet u dus al niet wat u besteld. Dan ontvangt u het, maar wil het niet gebruiken omdat u niet weet wat het is. Tip: google eens op detox formule en u heeft voor het hele weekend leesplezier.

Het is toch bij u geen gratis probeersetje geweest? Dan kunt u het beste uw rekeningnummer in de gaten gaan houden.

Gesloten