LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL CHAUFFEUR BLOKEERT STRAAT EN SCHELDT UIT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
theouit

DHL CHAUFFEUR BLOKEERT STRAAT EN SCHELDT UIT

Ongelezen bericht door theouit »

in verband met de renovatie van de wibautstraat in amsterdam is de weesperzijdestrook moeizaam per auto te bereiken en te verlaten.
geen enkel bezwaar voor de chauffeur van DHL (wagen 22956) om zijn voertuig vanmiddag zo neer te zetten, dat het uitgaande verkeer geblokkeerd wordt. als hij zijn voertuig ongeveer 3 meter naar achter had stilgezet zou het geen belemmering zijn geweest en had ik gewoon kunnen passeren. terugkerend van zijn bezorging vraag ik hem vriendelijk waarom hij die oplossing niet koos. omdat ik best 10 minuten kan wachten, vindt hij. als ik hem erop wijs dat deze straat ongeveer de enige is, waar de wijk door verlaten kon worden, dreigt hij : "als jij nog langer blijft zeuren, dan blijf ik hier gewoon nog 10 minuten staan".
opeens herken ik hem, hetzelfde gozertje, had enige maanden geleden hetzelfde geintje geflikt, toen hij in dezelfde wijk, dit keer in de gijsbrecht van aemstelstraat een bestelling moest leveren aan het bedrijf phantavision.
terwijl er enkele auto's verderop in de straat een ruime parkeer/stop-plaats voor zijn bestelwagen beschikbaar was, vond hij het gemakkelijker om recht voor phantavision zijn wagen te parkeren en daarmee het achterop komende verkeer te blokkeren. sterker nog, uit het vervolg mag men concluderen dat hij dat juist GEWELDIG vond om het verkeer te blokkeren; opeens had dit nietig kereltje MACHT en dat zou hij uitoefenen ook. hij moet al ruim de tijd hebben genomen om zijn bestelling af te leveren toen ik de straat indraaide, er stonden al twee auto's achter zijn vrachtwagen te wachten,
ik wachtte ook, na enige tijd stopte nog een auto achter mij.
die had haast: hij toeterde kort. uiteraard geen reactie of resultaat. voorzichtig toeterde de eerste auto in de rij nu ook. de wachtenden kregen de middelvinger van het DHL-chauffeur-gozertje, die buitenkwam. hij verdween weer in het pand. langdurig. nu werden de wachtenden kregel, stapten deels uit, deels toeterden. een kort toeterconcert. DHL-gozertje komt naar buiten, sluit de achterdeur, stapt in zijn cabine en blijft staan... getoeter. gozertje stapt weer uit en loopt langs de rij wachtenden naar de laatst aangekomen wagen: een DHL-bestelwagen en begint een langdurig gesprek met zijn collega. het toeterconcert wordt hels. ik sta er nu ook tenminste een kwartier. scheldend tegen wachtende chauffeurs die hem aanspreken loopt hij weer terug, stapt in zn bestelwagen en rijdt weg.
op mijn klacht destijds bij DHL kreeg ik geen reactie.

Emmy75

Re: DHL CHAUFFEUR BLOKEERT STRAAT EN SCHELDT UIT

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik zou zeggen klacht nogmaals indienen bij DHL, verwijzend naar dit forum.
Of kenteken noteren (en of foto maken) en klacht indienen bij politie. Er is een of ander nummer voor meldingen van associaal gedrag in het verkeer, dacht ik.

DHL Webcare

Re: DHL CHAUFFEUR BLOKEERT STRAAT EN SCHELDT UIT

Ongelezen bericht door DHL Webcare »

Geachte mevrouw/meneer,

Hetgeen u beschrijft is absoluut een hele vervelende situatie. Vanzelfsprekend nemen wij uw klacht erg serieus en gaan hier dan ook mee aan de gang.

Wij hebben uw klacht tevens op klachtenoplossing.nl gezien: http://www.klachtenoplossing.nl/wp-admi ... view=80964.

Via deze site zullen wij u op de hoogte houden van de voortgang van de afhandeling van uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Mark Willemsen
DHL Express

Gesloten