LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL levert verkeerd af, jij mag het oplossen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PeterPeters1966

Re: DHL levert verkeerd af, jij mag het oplossen

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Waarom gaat de discussie ineens over een PostNL punt en niet meer over DHL of de vraag/klacht van TS?

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

PeterPeters1966 schreef:
30 dec 2021 20:12
Waarom gaat de discussie ineens over een PostNL punt en niet meer over DHL of de vraag/klacht van TS?
Heel eenvoudig, na 8 pagina's is alles wel gezegd, en slaan we een zijstraat in. Net zolang tot de moderator er een einde aan maakt.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
30 dec 2021 19:21
NeoDutchio schreef:
30 dec 2021 18:29
De door u aangehaalde Annemieke heeft niet gekozen voor een PostNL punt, wel voor een boekenwinkel waar ook een PostNL punt in zit.
Je googelt nu met taal. Annemieke heeft gekozen voor een PostNL punt. Als ze geen PostNL punt wil zijn dan kan ze het contract opzeggen.
U hebt gelijk, helemaal mijn fout. Toen de oud eigenaren aangaven te willen stoppen met het bedrijf wilde Annemieke kostte wat kost het PostNL punt behouden en kreeg daar toevallig een boekenwinkel bij.
Kunt u dan aan Annemieke of aan de Heino'se koerier uitleggen dat ze er naast zitten:
“Een eigen boekenwinkel was altijd een droom van me.”

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

PeterPeters1966 schreef:
30 dec 2021 20:12
Mee eens, ik zie ook niet in wat dit er allemaal mee te maken heeft.

Gesloten