LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale Televisie van UPC
Digitale Televisie van UPC
De digitale televisie van upc is maar 46 cent duurder per maand, en ik kan me niet voorstellen dat het upc met hun geweldige imago voor zo weinig geld, zoveel extra zenders geeft voor zo weinig geld. Er moet haast wel een addertje onder het gras zitten. Is daar iets van bekend? B.v.d.
Re: Digitale Televisie van UPC
Digitale tv van upc (Mr Zapp) komt bovenop je normale kabelaansluiting. Dus als je kabel aansluiting 24.49 kost en digitaal 24.95 moet je 49.44 betalen. Da's geen addertje, da's een kwestie van logica en lezen.
Ook als je helemaal geen kabel meer hebt maar een schotel en je wilt telefoon van upc, moet je ook weer je normale kabel betalen + de telefoonaansluiting. Want alles wordt geleverd dmv die kabel.
Het is erg krom, want ik heb ook MR Zapp en kijk nooit meer via de normale, slecht beeld' kabel, alleen nog perfect streep en ruis vrij digitaal. Was het maar waar dat je maar voor 1 ding hoeft te betalen.
Ook als je helemaal geen kabel meer hebt maar een schotel en je wilt telefoon van upc, moet je ook weer je normale kabel betalen + de telefoonaansluiting. Want alles wordt geleverd dmv die kabel.
Het is erg krom, want ik heb ook MR Zapp en kijk nooit meer via de normale, slecht beeld' kabel, alleen nog perfect streep en ruis vrij digitaal. Was het maar waar dat je maar voor 1 ding hoeft te betalen.
Wij hebben ook kop en schotel thuis. Op het werk hebben we een buro.
ik heb een vrouw thuis en mr zapp
ze stellen het beide wel
ze stellen het beide wel
Er zijn ook andere stellen zoals oliestellen, gasstellen en bankstellen.
Heel leuk verveel je je ook zo. Boorstellers en kantoorstellers
Nee hoor! Ik kan mezelf heel goed bezig houden. Ben nu ook de krant aan het lezen.Wat dacht je van voorstellen?
Het addertje is dat per 1 nov as Mr Zapp verhoogt is met 120% dus eerst lokt UPC je met een mega aanbieding van EUR 4,52 per maand om dit nu te verhogen naar EUR 9,95
Of te wel je haalt de klant binnen en daarna ga je de financiële schade inhalen
Of te wel je haalt de klant binnen en daarna ga je de financiële schade inhalen
beste mvliet, ik betaal voor het standaard abbo. bij mr.zapp, 14.95 euro, da's al 1 jaar hetzelfde bedrag en nu ook niet verhoogt, mag ik vragen hoe u aan dit verhaal komt en helemaal aan dit bedrag.
TER INFO
Ik heb destijds MR ZAPP ( zo'n 3 jaar geleden) genomen en de kosten waren toen FL 9,95 (EUR 4,52) en dat was een basispakket met 10 extra zenders. Als je toen meer zenders wilde kon je uitgebreider pakket nemen die dus duurder was. Op een geven moment is MR Zapp UPC digital geworden maar ik hield hetzelfde pakket. Nu hebben ze dus de kosten verhoogd naar EUR 9,95 pm. Mensen die nu UPC digital nemen betalen inderdaad EUR 14,95 pm
Het gaat mij er gewoon om dat ik het vreemd vind dat een bedrijf zomaar de kosten zo enorm kan verhogen en dat dan ook zo laat per brief laat weten en dat onder het mom "betere kwaliteit en extra zenders erbij" Daar irriteer ik me gewoon over
Ik heb destijds MR ZAPP ( zo'n 3 jaar geleden) genomen en de kosten waren toen FL 9,95 (EUR 4,52) en dat was een basispakket met 10 extra zenders. Als je toen meer zenders wilde kon je uitgebreider pakket nemen die dus duurder was. Op een geven moment is MR Zapp UPC digital geworden maar ik hield hetzelfde pakket. Nu hebben ze dus de kosten verhoogd naar EUR 9,95 pm. Mensen die nu UPC digital nemen betalen inderdaad EUR 14,95 pm
Het gaat mij er gewoon om dat ik het vreemd vind dat een bedrijf zomaar de kosten zo enorm kan verhogen en dat dan ook zo laat per brief laat weten en dat onder het mom "betere kwaliteit en extra zenders erbij" Daar irriteer ik me gewoon over