| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitale tv kpn
digitale tv kpn
vandaag krijg ik een aanbieding van kpn in de brievenbus:
Digitale tv met gratis tuner en geen aansluitkosten.
abonementkosten per maand 10.95 €
Nu lijkt me deze aanbieding wel wat
maar.....heeft iemand ervaring met kpn digitale tv
hoe is het beeld
en stoort het met internet
(ik zit hier met adsl wireless)
graag reacties en adviezen
deze aanbieding is tot 18 juni!
Digitale tv met gratis tuner en geen aansluitkosten.
abonementkosten per maand 10.95 €
Nu lijkt me deze aanbieding wel wat
maar.....heeft iemand ervaring met kpn digitale tv
hoe is het beeld
en stoort het met internet
(ik zit hier met adsl wireless)
graag reacties en adviezen
deze aanbieding is tot 18 juni!
-
Gast
Re: digitale tv kpn
Als je een beetje meer kan uitgeven, zou ik voor satelliet gaan, eenmalige registratie van 29,95, veel meer zenders, veel beter beeld en geen kosten meer. Je kunt dan namelijk ook je kabel TV abonnement opzeggen, waar je momenteel per maand nog eens 15 Euro voor betaalt.
Binnen een paar jaar heb je dat geld van de aanschaf van satelliet reeds teruggewonnen.
Binnen een paar jaar heb je dat geld van de aanschaf van satelliet reeds teruggewonnen.
-
Gast
Als jij deze aanbieding nu aanneemt dan kun je hier over een tijdje zelf je ervaringen aan ons vertellen.
Bedankt alvast.
Bedankt alvast.
nou ja daar komt iee...
ik heb hier een schotel en een xtreme pvr met harde schijf nog wel!
maar 1 of andere gek hier die vertelde mij dat als ik hem laat flashen
dan heb ik geen kaart meer nodig en ja hoor ik ben erin gestonken!!
beeetje heeel erg dom(hier geen reactie op graag)hihi
nu kan geloof ik(heb navraag gedaan) niemand hem meer terug zetten naar seca zodat ik een orginele canal digitalcard erin kan doen.
dus ik zit nu helemaal zonder tv alleen bvn.
ik weetook dat ik van die xtreme
software kan downloaden via pc en erop kan zetten maar ik weet niet hoe dat moet en welke software ik moet gebruiken!
maar zelf geloof ik wel dat het beeld het mooiste is van de schotel.
ik heb hier een schotel en een xtreme pvr met harde schijf nog wel!
maar 1 of andere gek hier die vertelde mij dat als ik hem laat flashen
dan heb ik geen kaart meer nodig en ja hoor ik ben erin gestonken!!
beeetje heeel erg dom(hier geen reactie op graag)hihi
nu kan geloof ik(heb navraag gedaan) niemand hem meer terug zetten naar seca zodat ik een orginele canal digitalcard erin kan doen.
dus ik zit nu helemaal zonder tv alleen bvn.
ik weetook dat ik van die xtreme
software kan downloaden via pc en erop kan zetten maar ik weet niet hoe dat moet en welke software ik moet gebruiken!
maar zelf geloof ik wel dat het beeld het mooiste is van de schotel.
-
Gast
was een van de eerste met digitaal van kpn ben er hardstikke tevreden mee alleen wel een buiten antenne plaatsen voor storingsvrije
ontvangst.
heb ook adsl en isdn van kpn plus tel. zodat ik per mnd.7,99 euro kwijt
ben en kan gewoon computeren.
ontvangst.
heb ook adsl en isdn van kpn plus tel. zodat ik per mnd.7,99 euro kwijt
ben en kan gewoon computeren.
-
zeferino
hallo ik heb sinds kort digitale tv van de kpn en ik heb het aangevraagd met die aanbieding : de eerste 4 maanden gratis,maar tot mijn verbazing werd er al de eerste maand 10,95 afgeschreven terwijl ik telefoon en adsl van hun heb dus ik behoor maar 7,95 te betalen en pas na 4 maanden......
heeft iemand hier ook last mee?
heeft iemand hier ook last mee?
-
Gast
Ik heb sinds ongeveer een halfjaar digitale tv van kpn voor 7,95/maand. We hebben 3 kastjes aangeschaft, waarvan er 2 bij mij thuis staan en 1 bij mijn broer.
Voordelen: helder beeld, electronische programmagids is handig, radio op je tv. Bovendien is het abonnement in mijn geval (tevens vaste telefoon en ADSL van kpn) bijna de helft voordeliger dan de kabel. Omdat je 3 kastjes per abonnement kunt aanschaffen kun je eventueel nog de abonnementskosten delen met de andere 2 gebruikers.
Nadelen: minder zenders dan via kabel, er zijn er 3 gereserveerd voor betaal/abonnement tv. Voor mij is het voldoende, maar als je graag naar buitenlandse zenders kijkt, is het weinig. Duitse zenders zitten er bijv. niet bij.
Ontvangst van de zenders stoort wel regelmatig, vooral die van de commerciele zenders. Draadloze computer heeft volgens mij wel invloed op de ontvangst.
Al met al ben ik redelijk tevreden over prijs/kwaliteit.
Ik krijg maandelijks per e-mail bericht van kpn dat er 7,95 van mijn rekening afgeschreven gaat worden.
Voordelen: helder beeld, electronische programmagids is handig, radio op je tv. Bovendien is het abonnement in mijn geval (tevens vaste telefoon en ADSL van kpn) bijna de helft voordeliger dan de kabel. Omdat je 3 kastjes per abonnement kunt aanschaffen kun je eventueel nog de abonnementskosten delen met de andere 2 gebruikers.
Nadelen: minder zenders dan via kabel, er zijn er 3 gereserveerd voor betaal/abonnement tv. Voor mij is het voldoende, maar als je graag naar buitenlandse zenders kijkt, is het weinig. Duitse zenders zitten er bijv. niet bij.
Ontvangst van de zenders stoort wel regelmatig, vooral die van de commerciele zenders. Draadloze computer heeft volgens mij wel invloed op de ontvangst.
Ik krijg maandelijks per e-mail bericht van kpn dat er 7,95 van mijn rekening afgeschreven gaat worden.
-
Gast
Ik heb sinds ongeveer een halfjaar digitale tv van kpn voor 7,95/maand. We hebben 3 kastjes aangeschaft, waarvan er 2 bij mij thuis staan en 1 bij mijn broer.
hallo,
Nou ik heb dus kpn digitale tv,
ik ben tot nu toe zeer tevreden maar of ik na 1 week echt een conclusie kan trekken weet ik ook niet,
ik lees hier meer goede berichten,
ik heb geen last van slecht beeld bij de commericiele zenders
ook stoort het niet met mijn wireless internet verbinding
wel als ik bv de afzuigkap aanzet of de lampjes klikken hier aan
dan staat het beeld heeeel even stil maar niet echt storend.
ook heeft het hier in A.dam vanavond hard geregend en behoorlijk onweer gehad
toen had mss 5 min geen beeld,
maar in tegenstelling tot mijn schotel die buiten hangt had ik veel meer last van weersveranderingen.
ook vind ik de kleuren iets minder maar dat komt denk ik omdat ik dus de schotel gewend was.dat blijft toch het mooiste beeld.
nou mss komt er nog een vervolg over hoe tevreden of ontevreden ik ben.
tot nu toe
een cijfer 9
groetjes
Lind@
Nou ik heb dus kpn digitale tv,
ik ben tot nu toe zeer tevreden maar of ik na 1 week echt een conclusie kan trekken weet ik ook niet,
ik lees hier meer goede berichten,
ik heb geen last van slecht beeld bij de commericiele zenders
ook stoort het niet met mijn wireless internet verbinding
wel als ik bv de afzuigkap aanzet of de lampjes klikken hier aan
dan staat het beeld heeeel even stil maar niet echt storend.
ook heeft het hier in A.dam vanavond hard geregend en behoorlijk onweer gehad
toen had mss 5 min geen beeld,
maar in tegenstelling tot mijn schotel die buiten hangt had ik veel meer last van weersveranderingen.
ook vind ik de kleuren iets minder maar dat komt denk ik omdat ik dus de schotel gewend was.dat blijft toch het mooiste beeld.
nou mss komt er nog een vervolg over hoe tevreden of ontevreden ik ben.
tot nu toe
een cijfer 9
groetjes
Lind@