LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitenne
Re: digitenne
Bij een kabelaar kan dat wel....
Wist U dat u met slecht weer slechter beeld had dan??
Ach zo kan ik er nog wel een paar noemen
Wist U dat u met slecht weer slechter beeld had dan??
Ach zo kan ik er nog wel een paar noemen
bij schotel kun je ook niet tv kijken en ondertussen op een andere zender iets op nemen, dat wist ik, en is me ook vertelt toen ik hem kocht in de winkel, ben er zeer content mee, meer goede zenders en bv. eorosport, animalplanet en discovery, en het kost maar 8,95 per maand, ik heb een hoop elende gehad met UPC, krijg nog steeds dreig brieven van hun dat ze me afgaansluiten, ben ik al sinds Jan, 2000
digitenne is een mooi alternatief als je niks met UPC wil, schotel is duurder in aanschaf, heb ik eerst gehad, maar was nog gevoeliger met het weer, digitenne weinig last....
digitenne is een mooi alternatief als je niks met UPC wil, schotel is duurder in aanschaf, heb ik eerst gehad, maar was nog gevoeliger met het weer, digitenne weinig last....
Gewoon nog een kastje kopen en een tweede abonnement afsluiten, dan is dat probleem ook weer opgelost.
Is bekend. Omdat op de video ook een UHF /VHF /S enz. band zit kan je dat met kabel en etherzenders wel.
Dat je met sateliet geen ontvangst hebt met dichte bewolking en met digitenne wel is heel logisch.Met een satelietzender moet je door het wolkendek naar de sateliet buiten de aarde.Met andere zenders blijf je op aarde hoewel er wel andere invloeden bestaan.
Dat je met sateliet geen ontvangst hebt met dichte bewolking en met digitenne wel is heel logisch.Met een satelietzender moet je door het wolkendek naar de sateliet buiten de aarde.Met andere zenders blijf je op aarde hoewel er wel andere invloeden bestaan.
Hier staat het trouwens wel
http://www.digitenne.nl/veelgesteldevra ... p?c=4&q=20
Weet niet of dit met het afsluiten van uw abbonement er al op stond.
http://www.digitenne.nl/veelgesteldevra ... p?c=4&q=20
Weet niet of dit met het afsluiten van uw abbonement er al op stond.