LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dinercard van Restaurantcadeau onbruikbaar

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Bblikkenda

Dinercard van Restaurantcadeau onbruikbaar

Ongelezen bericht door Bblikkenda »

In oktober kregen we een card van "Restaurantcadeau". Volgens de gever stond er 50 euro op de card. Toen ik in januari wilde kijken waar we konden eten, stond op de website dat ik mijn saldo kon controleren. Dat deed ik. Nadat ik alles had ingevuld, kreeg ik de melding dat het cardnummer niet bekend was of dat de card al gebruikt was.
Ik heb op 23 januari het contactformulier ingevuld. Nadien heb ik nog 2 maal gevraagd waarom ik geen reactie kreeg. Tot op heden heb ik niets meer gehoord van "Restaurantcadeau". Ben ik de enige die deze ervaring heeft met "Restaurantcadeau"?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2018 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Moneyman

Re: Dinercard van Restaurantcadeau onbruikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bblikkenda schreef:In oktober kregen we een card van "Restaurantcadeau". Volgens de gever stond er 50 euro op de card. Toen ik in januari wilde kijken waar we konden eten, stond op de website dat ik mijn saldo kon controleren. Dat deed ik. Nadat ik alles had ingevuld, kreeg ik de melding dat het cardnummer niet bekend was of dat de card al gebruikt was.
Ik heb op 23 januari het contactformulier ingevuld. Nadien heb ik nog 2 maal gevraagd waarom ik geen reactie kreeg. Tot op heden heb ik niets meer gehoord van "Restaurantcadeau". Ben ik de enige die deze ervaring heeft met "Restaurantcadeau"?
Wat zegt de gever?

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

De gever heeft zich mogelijk vergist (oude en gebruikte kaart verwisseld met een nieuwe voor u bedoeld),
Maar ik zou a: de gever effe bellen / bezoeken als die te goeder trouw is, op naar de verkoper van de kaart, mogelijk heeft die de kaart (nog) niet geregistreerd / geactiveerd en de 50 euro's zelf geïncasseerd, al of niet per ongeluk. Dus op naar de gever(s), op de koffie.

Bblikkenda

De gever is een kind van mij, die via de pin de kaart heeft afgerekend bij AH. AH verkoopt de kaarten wel, maar bemoeit zich daarna nergens mee.
Overigens reageerde Restaurantcadeau gisteren na 20 dagen.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Bblikkenda schreef: Overigens reageerde Restaurantcadeau gisteren na 20 dagen.
En ?

Bblikkenda

Nu, na bijna een maand heb ik de bevestiging gekregen dat er 50 euro op de kaart staat. Er werd mij geadviseerd om dat zelf te verifiëren op hun website. Dezelfde website die mij een maand geleden liet weten dat er geen saldo was of dat de kaart reeds gebruikt was.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Iedereen moet stoppen met het kopen van die kaarten. Geef gewoon geld in een leuke enveloppe.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Bblikkenda schreef:Nu, na bijna een maand heb ik de bevestiging gekregen dat er 50 euro op de kaart staat. Er werd mij geadviseerd om dat zelf te verifiëren op hun website. Dezelfde website die mij een maand geleden liet weten dat er geen saldo was of dat de kaart reeds gebruikt was.
Het kan natuurlijk zo zijn dat die verificatie-tool even een dagje de hik had, of van een update werd voorzien. Wat gaf die bij de laatste poging, dus na deze nieuwe informatie, aan?

Er zijn de laatste tijd wat vrij gemakkelijke manieren tot fraude aangetoond, oa ook met deze van restaurantcadeau, dus het kan ook zo zijn dat ze daardoor eea aan het aanpassen zijn.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:
Lady1234 schreef:Iedereen moet stoppen met het kopen van die kaarten. Geef gewoon geld in een leuke enveloppe.
Wat een onzin. De meeste ontvangers kunnen een cadeaubon wel op prijs stellen. Dat er ontvangers tussen zitten die de bon voor lange tijd ergens in een lade gooien, wil niet zeggen dat het geen lek cadeau is.
Er was, volgens mij verleden jaar, eens een item bij Kassa waar mensen al hun verlopen bonnen konden inleveren. Stapels en stapels. Leuk cadeautje.

Gesloten