LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doorzendservice

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
postit

doorzendservice

Ongelezen bericht door postit »

Wij hebben deze zomer onze post door laten sturen naar Frankrijk. Daar hebben we zeer slechte ervaringen mee: post werd deels helemaal niet doorgestuurd, maar erger: na enige tijd waren adresstickers op en werd het adres handmatig veranderd. Dit gebeurde zo slordig dat na later bleek veel post helemaal niet is aangekomen (w.o. NS-kortingskaart) en andere post als onbestelbaar terug afzender is gegaan, met af en toe heel vervelende gevolgen. Op een klachtenbrief verstuurd op 7 september heb ik tot nu toe alleen op 14 september een standaardreactie gekregen dat er naar gestreefd werd mijn klachten binnen 6 weken te behandelen. Die zijn nu ruim verstreken. Zijn er meer mensen met dit soort slechte ervaringen?

Jan1

Re: doorzendservice

Ongelezen bericht door Jan1 »

PTT of TPG willen geen klachten ontvangen, met TNT zal het wel niet anders zijn. Een brief aan een bn er komt altijd op de juiste plaats, maar een klacht over hun eigen dienst komt niet aan, deze wordt ook wel eens terug afzender geretourneerd als onbestelbaar, zelfs na opening van de omslag, dit om achter de afzender te komen. Dit is geen fantasie, maar is bij mij gebeurd.

Gesloten