LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DPD- weigert in de straat te leveren

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Frings

DPD- weigert in de straat te leveren

Ongelezen bericht door Frings »

De standaard bezorger van DPD voor mijn regio weigert in de straat te leveren. Hij vindt het te smal en gevaarlijk. Alle overige bezorgdiensten komen netjes aan de deur, vrachtwagens met bouwmaterialen leveren, zelfs een betonmixer rijd erin. Het is een feit dat er maar 1 auto tegelijk door kan, dus dat betekend vooruit in en achteruit terug. Er is een mogelijkheid om een personenauto of een kleine bus te draaien.

Zowel ik als de buren ontvangen geen pakketten van DPD, waar eerst nog iets werd afgegeven op een pickup point worden zendingen nu retour gestuurd zonder enig bericht. Wachten op de bezorger achter het raam en vervolgens de melding krijgen dat we helaas niet thuis waren keer op keer. DPD verwijst naar de leverancier, want als het retour is gestuurd kunnen ze niets meer doen. Zelfs met neerzettoestemming zien we geen DPD bezorger, ook niet om een briefje in de bus te gooien.

Deze situatie is al enkele maanden gaande, in totaal zijn er minimaal 15 leveringen zo gelopen en DPD stuurt ons van het kastje naar de muur.

Waar kunnen wij nog meer terecht met deze klachten, bij DPD kom ik niet verder.

Met vriendelijke groet.

NeoDutchio

Re: DPD- weigert in de straat te leveren

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent geen klant of opdrachtgever van DPD, daar gaan klagen heeft dus geen nut. Het enige dat u kan doen is bij de verkoper klagen.

Hier in de straat hebben we een soortgelijk probleem met de vuilniswagens. De klikolegers kunnen de bocht niet maken om de straat in te rijden terwijl de oud papier wagen, sleepwagen en laatst een hijskraan gewoon voor de deur stopt. De ene chauffeur is de andere niet en door fout/wild parkeerders kan het lastig zijn om de straat in te rijden.

U kunt natuurlijk altijd de chauffeur aanspreken als deze in de buurt is, wellicht helpt dat. En anders aan bedrijven vragen om via een andere bezorger te versturen of meteen bij een afhaalpunt laten bezorgen.

Gesloten