LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dreigen op tros radar forum...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Dreigen op tros radar forum...

Ongelezen bericht door Gast »

Gast
Gast

Geplaatst op 13 Mei 2005 11:00 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Je komt jezelf later wel tegen,want niet iedereen accepteerd dit.
Het is te hopen voor je dat je groot en sterk bent,want ooit zal je een keer de verkeerde tegen komen die dit niet accepteerd.
Kom maar vriend.
Zullen we eens zien wie de verkeerde tegen komt.

Gast

Re: Dreigen op tros radar forum...

en in welk topic was dat?

joostw

Ongelezen bericht door joostw »

Dit was op een topic over registreren ivm. schelden cq. beledigen.

Gast geeft hiermee heel goed aan dat er gasten zijn die zich niet aan de nettiquette houden.

Het is toch treurig dat er zulke mensen niets in de weg gelegd kan worden om dit soort onzin te spuien.

Kijk dat je het als een bedreiging ziet is tot daaraan toe, maar als je echt een "vent(je)" bent laat je je toch niet zo opnaaien.

Gast

Wie zegt dat ik een vent ben?
Ik geef mijn mening en wordt vervolgens door zo'n lafbek die een ander verwijt dat die als gast reageert, maar zelf ook zijn dreigementjes alleen maar als gast durft neer te zetten bedreigd.
Dan moet hij ook zo flink zijn om te komen.

ZwartePiet

Ongelezen bericht door ZwartePiet »

Hij komt, hij komt, die lieve goede sint...

Gast

Wat een kinderachtig en dom gezwets zeg.
Wat een stoere praat dat iemand maar langs moet komen.
Heb je je adres dan kenbaar gemaakt?!!! Hoe kan iemand anders even bij je langskomen.
G0D wat zijn jullie stoer zeg.
Voorlopig is het voor elkaar dat het onderwerp over registreren gesloten is. Dat is dan weer een 1 - 0 voor de gasten die graag willen bekvechten, schelden, en vernederen.

Gast

Ik heb mijn mening gewoon gegeven in die Topic en een of ander puisterig pubertje met vette haartjes denk mij vervolgens te kunnen bedreigen...
Dan denk ik toch echt dat hij de verkeerde voor zich heeft.
Wanneer hij dan zo'n grote bek heeft moet hij ook komen, maar dat durft hij niet.
Zal zich wel achter zijn mammie verschuilen.

joostw

Ongelezen bericht door joostw »

Beste gast van 13.13 uur.

Waar kan ik bereiken om voor mij de lottogetallen in te vullen, uw geniale manier van herkennen aan de schrijfstijl van iemand dat hij of zij een puisterig pubertje met vette haren is die achter moeders rokken schuilt doet mij ernstig vermoeden dat er een zeer goede helderziende in u schuilt.

Mocht dit niet zo zijn, gelieve niet ook zo boos te reageren op mij.
Aangezien ik geen moeder meer heb kan ik me niet verschuilen en dan krijg ik uw volle laag over mij heen.

Gast

Tjone jonge als iemand dat al dreigen noemt hoe hard zul je huile nals iemand echt voor je staat en een beetje nors kijkt?

Gast

Joost, jij wilde de lottogetallen?

3, 6, 7, 11, 26, 30, 35.

Succes!

Gast

Knap hoor vanachter je PC-tje iemand beledigen. Je moet inderdaad wel een hele heldere blik hebben om iemand zijn uiterlijk te zien....
of keek je soms net in de spiegel :?: dat kan natuurlijk ook :P .
Wat een grootspraak..''moet tie langskomen''blablabla... niemand weet waar je woont, dus dat kan je best zeggen ja.

Weet je wat?

Iedereen die zin heeft in slagroomsoesjes en koffie en daarna een afzakkertje Moet bij MIJ langskomen :P 8)

Gast

Pardon? Ik ben hier niet mee begonnen, ja...
En makkelijk van achter mijn pctje?
De lafaard reageerd niet meer he..., anders kan hij mijn adres zo krijgen...
Geen problemen mee.

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

:?:

ik dacht dat mensen altijd een beetje ''gek'' werden als de blaadjes van de bomen vielen
niet als ze er net aangroeien

Gast

Waarschijnlijk ben je zelf zo laf om dan in het telefoonboek een adres van een ander op te zoeken :evil:

Gast

whahahaha, nee hoor...
Zoals de waard is...., whahahaha
zielig figuurtje

yara1

Ongelezen bericht door yara1 »

heeft niets met de waard of iemand van zijn gasten te maken.
meer met het feit dat er iemand is die nu al een aantal keer in de belangstelling wil staan door heel stoer te roepen dat ze maar langs moeten komen... en nu maar hopen dat diegene niet ''per ongeluk'' ook nog een gefaked adres op internet zet...
laten we hopen dat die ander dan in elk geval voldoende verstand en inzicht heeft om te weten dat iemand nooit zijn eigen adres zou neerschrijven.

Gast

Ik was ook niet van plan om mijn adres op het forum te plaatsen, stelletje onnozelen...
Die krijgt de betreffende persoon wel prive van me...

schloebermoel

Ongelezen bericht door schloebermoel »

:mrgreen: burp tjonge jonge zeg stelletje zielige.....

Gast

proost!
ik deel je mening,
veel phoeha,
of veel kip, weinig veren :roll:

:lol:

Gast

Gast van 11.10

Ik kom hier niet meer bij van het lachen,kon je er niet tegen dat je bij de andere topic je gram niet kon halen omdat die gesloten is?
Wat dacht je ik ga een nieuwe topic beginnen zodat ik op deze manier toch nog even lekker te keer kan gaan?
Ten eerste heb ik niemand bedreigd,dat jij dat zo opvat is jouw probleem,ik zei het toch al dat als er iemand tegen jou de waarheid zegt dat je daar niet tegen kunt hahahahaha.
Ik geloof bijna dat ik helderziend ben maar jij in ieder geval niet want wie zegt dat ik een vent ben.
Ik moet je helaas teleur stellen of sla je ook vrouwen?

Gesloten