LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] e-mail

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Remi13

Ongelezen bericht door Remi13 »

hallo,

ik kreeg via mijn mail opeens een bericht van een of andere beatrice kwaku???
zij/hij schreef met gebrekkig nederlands een brief waar hetvolgende in stond
Dear Collega

Dit token is voor uw compensatie voor de assistent, de inspanningen en bijdragen die u mij tijdens het moment van de overdracht van meerdere miljoenen Euro in de past.I niet kunnen spreken Nederlandse taal, heb ik gebruik gemaakt van elektronische vertaler te vertalen dit letter.Read hieronder voor meer details.

Ondanks de uitdagingen waarmee wij geconfronteerd die tijd, ik ben blij aan te kondigen aan u dat ik succesvol in het overbrengen dat
meerdere miljoenen Euro.A Mongoolse vrouw gebruikt haar invloed te helpen en mij vandaag de transfer is een success.I ben momenteel in Mongolië in partnerschap met de belangrijkste investeerder, we investeren daar economie.

Ik heb niet forggotten al uw inspanningen en bijdragen aan de transfer op dat moment, want dat heb ik een bank ontwerp namens you.I kon hebben het geld voor u, maar als gevolg van slechte netwerk als de telefoon is opgave niet in gebruik dus heb ik besloten om het in de bank ontwerp.

De som van € 1,700,000 is het bedrag op de bank ontwerp als compensatie waarde, de som wordt gemaakt in draft.I handen van de bank ontwerp over aan de secretaris van de Finance & Management steunt initiatieven, een adviesbureau in Lome, de Republiek Togo in West-Afrika.

De contactpersoon is als volgt:

Namen: Zimba Gino
E-mail contact: [email protected]

Neem contact op met de secretaris onmiddellijk en hij geeft je de bank ontwerp.
Let op: Op sommige momenten zal ik op de site en het Internet niet werkt daar. Alleen wanneer ik in de stad.

Hoogachtend,
Mevr. Beatrice Kwaku

ik heb direct op markeren als onveilig gedrukt als iemand deze persoon kent zeg dit dan

mvg. Remi

D1RK

Re: e-mail

Ongelezen bericht door D1RK »

Gezien het foutloze Zuid Afrikaanse taalgebruik zou U dus veel geld moeten krijgen maar ik geloof niet in sprookjes van deze oplichters.

Dus reageer niet en delete....

Remi13

Ongelezen bericht door Remi13 »

ik vind dit raar want ik heb nog nooit met deze persoon gesproken
zou het kunnen dat dit bericht verkeerd verzonden is

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Ooit van de Nigeriaanse bende gehoord??? Het is gewoon spam, als je gaat reageren vragen ze je je bankgegevens e.d. en voordat je het weet zit bij Opgelicht! :lol:

Gesloten