LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECI Boekenclub

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
neptunus1963

ECI Boekenclub

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ik kwam een colporteur tegen in een winkecentrum oin msterdam die met contractjes van ECI kwamen aanzetten. Heel fantastisch, want zo kon ik een valse handtekening en valse adresgegevens achterlaten. Toen ik dat gedaan had; ben ik naar moijn opude adres gegaan voor het welkomstpakket. Ik had mijn welkomstpakket voor 5,= geleverd gekregen en met de Naam R. Simons was de lidmaatschap getekend. Heel fijn. Nu kan ik het welkomstpakket gebruiken en ik zit niet aan een lidmaatschap van een jaar vast. Lachen!!!!!

Neoptunus.

Edjuh

Re: ECI Boekenclub

Ongelezen bericht door Edjuh »

En? Hoe voelt dat nu je iemand opgelicht hebt?
Denk er maar aan als je dat welkomstpakket gebruikt.
Ik hoop dat je er happy van wordt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Niet te lang bij stil blijven staan, edjuh
Er zitten hier nu eenmaal een aantal personen op het forum die mensen graag oplichten.
Denk hierbij aan NEPtunus, Loenepoen, Eliane......

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Nee Gast; ik licht de mensen op die mij proberen op te lichten. Heel fijn. Maar ik kaats de bal terug die het bij mij proberen. Boontje komt om zijn loontje. Gast; ben jij eigenlijk geen oplichter??

Neptunus.

Dopey

Ongelezen bericht door Dopey »

Ik snap niet waarom ECI oplichters zijn. Ze verkopen boeken/cd's/dvd's. Je gaat een overeenkomst met ze aan dat je elk kwartaal minimaal 1 boek koopt. In ruil daarvoor krijg jij een welkomspakket. Opzeggen gaat heel makkelijk. Je krijgt een gids thuisgestuurd en je kan naar een winkel. Okee, de keus is niet reusachtig, maar alle populaire boeken kun je daar wel kopen. Soms moet je iets langer wachten tot ze er zijn, maar ze komen wel. Verder zijn de boeken er goedkoper dan in de reguliere boekhandel. Als voorbeeld het nieuwe boek van Jamie Oliver. Dat kost in de reguliere boekhandel 32,50 en bij ECI 27,25. Ik vind dat de moeite waard. Voor cd's en dvd's zou ik ze niet aanraden omdat ze dan vaak veel duurder zijn. Echter de aanbiedingen voor leden die langere tijd lid zijn (10 jaar of langer) zijn vaak wel goed. Ook als het om cd's of dvd's gaat.

Kort gezegd: ik snap er niets van. Ik kijk altijd eerst goed rond voordat ik daar een boek ga kopen en 9 van de 10 keer ben ik daar goedkoper uit.

p.s. ik werk niet bij ECI en heb er geen aandelen!

Gast

Neptunus, zover ik het kan beoordelen (en dat kan ik) werd jij niet opgelicht.
Ze probeerde je alleen iets te verkopen en dat is ze goed recht.
Jij hebt dan had recht om nee of ja te zeggen.
Alleen geef jij een valse naam en vals adres op.
Dat is valsheid in geschrifte.
Valsheid in geschrifte is nog altijd oplichting en strafbaar.
Dus de enige oplichter in deze ben jij.

Gast

Heel fijn. Nu kan ik het welkomstpakket gebruiken en ik zit niet aan een lidmaatschap van een jaar vast. Lachen!!!!!
Hou je ons op de hoogte van verdere heldendaden die we ongetwijfeld nog van je kunnen verwachten?

Get a life!!!

Gast

Oke dan zo hoort het :P
Goeie tip:P :lol:

Gesloten