Vraag me ineens wel af wat de standaardprocedure is bij tpg in het geval er geen brievenbus bij het pand is.. alles maar bij de dichtsbijzijnde buurman in de bus gooien lijkt me niet echt een correcte oplossing.
Die wordt verzocht een brievenbus te nemen in een gestelde termijn Over het algemeen schriftelijk .
Een bedrijf kan een verzoek tot doorzenden naar een postbus indienen met de doorzendservice (is niet gratis en moet steeds worden verlengd )
Doen ze dat allemaal niet dan gaat op de duur alles retour afzender .
Maar dan zijn ze wel dus genoeg gewaarschuwd .
De bestel of sorteerscentrum zijn geen gratis bewaarkantoor natuurlijk.
En helaas de TPG gaat steeds meer met postbezorgers (wegbrengers die niks voorbereiden) werken die alleen maar alles wegbrengen.Het verloop van het personeel is wel erg groot.
Is niet allemaal slecht personeel maar mensen die 5 a 10 jaar in dienst blijven worden zo erg zeldzaam.
En dat is slecht voor de kennis van een wijk .
Maar dit is sterk per rayon verschillend .Bij ene is dat meer ingevoerd als de andere.