LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En alweer 1

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: En alweer 1

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 30 Jul 2004 13:22 door dc

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen namen genoemd van de door mij bedoelde chatters dus is het lastig voor je om te bepalen of ze nu discussieren of chatten, lijkt me!
Aha, de naam van een gebruiker is dus bepalend voor de defenitie die jij aan een reactie geeft? Krommer kan het volgens mij niet.

O, ja ik heet G.ast, maar schrijf het vaak aan elkaar, Gast dus. :lol:

dc

Ongelezen bericht door dc »

Dát is de eigenschap die JIJ er aan geeft. Kijk eens in een Engels-Nederlands woordenboek en zoek eens chatten op.
Daar staat letterlijk:

Chatten = rechtstreeks on line communiceren via het internet
Ja, maar dat betekent niet dat iedere VORM van chatten een discussie is. Discussieren en chatten zijn beiden een vorm van communiceren maar dat betekent niet dat het allebei hetzelfde is.

Gast

Daar hebben we Nel weer. Herkenbaar aan alles

Gast

Dit ruikt eerlijk gezegt naar dwang uitlokking toe om te chatten .Ik heb door gast.En om mij niet te laten uitlokken om mee te gaan in jou
bedoelingen stop ik hier mee.En gast ga zelf in discussie met iedereen
Want wat jij wilde gaat geen doorgang vinden. Iedereen een fijne dag, en chat ze.
Dit is dus Nel

dc

Ongelezen bericht door dc »

Aha, de naam van een gebruiker is dus bepalend voor de defenitie die jij aan een reactie geeft? Krommer kan het volgens mij niet.
Nee, je begrijpt het helaas niet. Het gaat niet om de naam ofzo maar jij refereerde naar bepaalde chatters en dat begreep ik niet omdat ik geen namen heb genoemd.

Gesloten