LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En alweer 1

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

En alweer 1

Ongelezen bericht door Gast »

En alweer een topic gesloten, dankzij de chatters. Niet dat deze topic zo interessant was maar het is wel erg dat alles daarom gesloten moet worden. Het erge is dat ze nu verder zullen gaan op een andere, wel interssante topic. Boehoe, het houdt niet op :!:

Gast

Re: En alweer 1

En daar heb ik nu de grootste lol om.
Diegenen die het gestart zijn en zo fel uithaalden naar chatgedrag zijn er zelf ingestonken.
Ze hebben er zelf een chatsite van gemaakt.... :lol: :lol: :lol:

Gast

Geplaatst op 23 Jul 2004 17:44 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

En alweer een topic gesloten, dankzij de chatters. Niet dat deze topic zo interessant was
Gast, dat is toch ook niet zo verwonderlijk dat die Topic Chatsites gesloten is?
Even quoten naar die topicstarter:
Geplaatst op 22 Jul 2004 13:27 door Satellite

Ga eens kijken welke jullie bevalt en hou tros radar gewoon waar het voor bedoeld is.
Jullie willen namelijk helemaal niet over consumentenproblemen discussiëren.
Jullie willen chatten.
Doe dat dan op daarvoor bestemde sites en niet hier.
Kijk, als je een nieuw onderwerp start met bovenstaande tekst als uitgangspunt, en dan ziet dat er ca. 11 pagina's lang, ook door de topicstarter zelf, vrolijk ge-chat wordt, vraag ik me nog niet eens af waarom daar ''n slot op is gekomen.

Wat me wel opvalt is dat sommige forummers blijkbaar alleen maar hier op het forum verschijnen om een ander te proberen aan te spreken op de manier van reageren, taalfouten, en ja zelfs op het hebben van een mening over iets.
Zelf dragen die mensen nauwelijks of totaal niets bij aan het onderwerp en accepteren geen andere visies dan het hunne.
Mensen die achter hun mening blijven staan, krijgen het zwaar te verduren van zulke gasten en worden al vlug irritant of eigenwijs o.i.d. genoemd.

En eigenlijk is het wel grappig dat een topicstarter precies datgene doet wat hij of zij anderen verwijt. Dan kun je dus ook hier zijn dat het totaal niet gaat om het onderwerp, maar om bepaalde personen onderuit te halen. En nu heeft hij of zij de deksel op de neus gekregen.
Heet dat niet: "Boontje komt om z'n loontje" ??

Dus wat bovenstaande betreft is het juist goed dat Radar dat onderwerp op slot heeft gegooid. Niet vanwege het z.g. chatgedrag, want dat kom je in bijna elke topic tegen.[/b]

Gast

bij de legio lease topics doen ze niet anders dus ga daar eens kijken :lol:

Gast

Dan kun je dus ook hier zijn dat het totaal niet gaat om het onderwerp, maar om bepaalde personen onderuit te halen.
Het gaat vaak nog niet eens over wát er in die reacties staat maar om wie die reacties heeft geplaatst.
Wanneer je "in het verleden" een pittige discussie of aanvaring gehad hebt met een andere forumganger loop je dus de kans dat iemand gaat reageren om wie je bent en soms op wat je schrijft om dat te gebruiken om modder te kunnen gooien.

Gast

Hoe je het went of keert het forum is op slot en ga gewoon verder want
het boontje is om het loontje gekomen en dat is gebeurt.Maar wat je ook zegt op het forum Je kan alles wat er gezegt wordt wel onder het woordt chatten gooien.Maar ook diew gene die de topic hadden opgezet zijn zelf geheel onderuit gegaan.Ze deden zelf flink chatten.
Het is gebeurd en er moet nu gewoonverder gegaan worden,want anders kunnen ze dit ook wel chatgedrag gaan noemen.Het is goed zo.
Er worden wel meer forums gesloten voor minder.Daar raak je aan gewend en zo is er een forum en zo is die foetsie.Maar goed waarom nu zoveel ophef er over begrijp ik niet.Ik heb een mening gegeven en daar laat ik het bij.Er komt altijd wel iemand aan de beurt.

Gast

Alweer 1 gesloten?
Complete topics verdwijnen zomaar ineens!

En dat door zo'n topicverzieker a la gast die dit topic heeft gestart :evil:
(Boehoe, houdt het dan nooit eens op :!: )

Gast

Zlang de verziekers komen gaan er topics gesloten worden.De verziekers hebben dat ook gezegt.Dat staat er nu eenmaal op papier.
Ze struinen alles op en verknallen de boel en het slot gaat er op.Ze hebben druk werk ermee om te struinen en ze krijgen er niet voor betaald. Mensen kijk uit want ze ontzien niemand.!!!!!!!!

Gast

En dat door zo'n topicverzieker a la gast die dit topic heeft gestart

UUUUUUUUhhhhhhhhh, hoe weet je wie dat heeft gestart??

Gast

Mis je ons nu al? :evil:

Gast

Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet.!!!!!!!!!!!

dc

Ongelezen bericht door dc »

Het is maar goed dat er zoveel topics worden gesloten. Het gaat erom dat RADAR de boel aan het opschonen is. Ze willen blijkbaar van bepaalde personen af (lees chatters) die dit forum gebruiken voor zaken waar dit niet voor bedoeld is. En de zogenaamde verziekers werken daar gewoon aan mee. Blijkbaar struint men de topics af. Wordt er gechat, dan wordt er dwarsgezeten ("geziekt", volgens de chatters) en dan wordt zo'n topic gesloten of verwijderd. Maar wie zijn nu de verziekers? Degenen die de chatters dwars zitten (die hier de verziekers worden genoemd) of de chatters zelf?? Ik hou het bij de chatters. Weg ermee! En dan verdwijnen de "verziekers" vanzelf.

Ik noem bewust geen namen, ben namelijk niet uit op een persoonlijke confrontatie maar ik ben het chatten helemaal zat. Ik probeer hier info in te winnen en te geven maar dat wordt vaak onmogelijk gemaakt door al het chatten! RADAR, ga zo door!

Gast

Zielepoot!

dc

Ongelezen bericht door dc »

Zielepoot!
Sorry, maar op welke gast reageer je hiermee? Is gewoon een serieuze vraag.

Gast

Je bent nog zieliger dan ik dacht. Opent een forum en verdwijnt dan gewoon om nooit meer terug te komen .En dat noem ik dus gewoon een zielige lafaard.

Gast

OVER WIE HEB JE HET?????????? NOEM GAST+TIJDSTIP VAN POSTEN OF QUOTE!! MAAKT HET ALLEMAAL WAT DUIDELIJKER

Gast

Het stukje van 11: 25 is bedoeld voor gast 11:22

Gast

Maar wie zegt er dat dc dit topic heeft gestart?? IK heb dit topic gestart en ik ben dc niet. Dussssssssssss, je reactie is aan de verkeerde gericht.

En ik ben wel degelijk teruggekomen. Deze topis nu een weekje oud en ik werk en ben dus niet dagelijks hier aanwezig. Ik snap dus helemaal niets van je reactie en al helemaal niets van de toon waarop je dit doet.

Gast

Even voor de duidelijkheid.Het heeft niets met deze topic te maken maar een andere topic..die geopend was door D.C.Daar heeft u niets mee te doen.En daar was mijn reactie voor bedoeld niet op deze topic.

Gast

Misschien kunt u dan de bijbehorende topic erbij vermelden. Ik ben erg benieuwd nml.

Gesloten