Ik had robinenergie in mijn vorige woning, ik ben 19 april verhuisd en na iedere 2 weken gebeld te hebben met de klantenservice krijg ik alleen maar te horen""we hebben sinds januari een storing in ons computersysteem en we weten niet wanneer die opgelost is"
Nou weet ik bijna zeker dat ik geld terug moet krijgen dus is dit best wel frusterend en ik kom niet verder dan de telefonisten
Wie herkend dit probleem of heeft tips
groetjes yvonne
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Robin Energie
Ervaring met Robin Energie
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jul 2017 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Re: Ervaring met Robin Energie
Nog werkelijk nooit van Robin Energie gehoord. Een computerstoring welke al bijna 8 maanden duurt komt wat ongeloofwaardig over.
Zou even een aangetekende brief zenden dat je binnen 14 dagen de eindafrekening wilt ontvangen, en bij positief saldo het geld binnen 30 dagen op je rekening wilt zien.
Zou even een aangetekende brief zenden dat je binnen 14 dagen de eindafrekening wilt ontvangen, en bij positief saldo het geld binnen 30 dagen op je rekening wilt zien.
Re: Ervaring met Robin Energie
Ik kreeg dit zelfde bericht ook in Maart 2017 te horen en heb tot op heden nog geen eindafrekening mogen ontvangen.
Mijn Beschermingsbewindvoerder is er al sinds Maart mee bezig maar er lijk geen voortgang in te zitten.
Mijn Beschermingsbewindvoerder is er al sinds Maart mee bezig maar er lijk geen voortgang in te zitten.