Hallo,
hoe goedkoper, hoe beter voor je portemonnee zou je zeggen. Dan moet je echter wel de produkten geleverd krijgen.
http://www.pixdiscount.nl is een site waar je zeer goedkoop foto's kunt laten afdrukken. Deze worden dan na ongeveer 4 dagen opgestuurd. Dit was voor mij afgelopen zondag. Nu 3 dagen verder heb ik echter nog niets ontvangen. Oke, ik weet het : "is nog maar 3 dagen" , zouden jullie zeggen. Ik ben echter nog even op het internet aan het "googlen" geweest naar de naam 'pixdiscount'. Ik kwam op een site : http://www.onlinefotoservices.nl/p_pixdiscount.php waar ze nu ook niet zo positief waren over pixdiscount. Slechte foto's geleverd of na maanden nog steeds niet geleverd. Geen reacties via E-mail.
Ik ben dus geinteresseerd of er wel eens meer mensen uit deze groep foto's hebben besteld bij dit bedrijf.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen fotoservice PixDiscount
Re: Ervaringen fotoservice PixDiscount
Helaas heb ik er ervaring mee. Het was mijn bedoeling een goede klant te worden van pixdiscount. Omdat ik in december ben bevallen ben ik dagelijks foto's aan het maken van mijn zoontje.
De 1e keer dat ik foto's bestelde duurde het inderdaad iets langer voordat de foto's er waren. Ach ik heb geduld dus ik vond het geen ramp. De foto's waren gearriveerd en ze zien er prachtig uit.
Ze hebben ook hele leuke cadeauobjecten en ik heb vele dingen gezien die ik in de toekomst nog wel wilde gaan bestellen. Voor mijn schoonzusje bestelde ik vast een knuffelbeer die een t-shirtje aan heeft met een persoonlijke foto. Tegelijkertijd bestelde ik weer een lading foto's.
Wat ik al raar vond is dat ze in twee zendingen verzonden werden dus ik moest 2x verzendkosten betalen.
De bestellingen plaatste ik op 27 Januari 2006.
Pixdiscount hield mij via e-mail op de hoogte van de status van de bestellingen. Ik kreeg op een gegeven moment een e-mail met excuses dat 1 van de 2 bestellingen wat later was verstuurd dan de bedoeling was. Was me nog niet eens opgevallen dus ik vond het geen ramp.
De foto's kreeg ik na een paar dagen binnen.
De knuffelbeer liet echter op zich wachten.
Op 1 Februari zou de beer verstuurd moeten zijn.
Op 13 Februari heb ik een vraag gesteld via een contactformulier op de site waar mijn beer bleef.
2 dagen later kreeg ik het antwoord dat ik mijn gegevens moest controleren, de buren moest vragen of hij daar was gekomen of het postkantoor moest benaderen.
Mijn gegevens klopte, ik heb contact opgenomen met de buren én het postkantoor maar nergens is mijn pakketje terecht gekomen.
Op 17 Februari heb ik dit ook geantwoord op hun e-mail.
Op 23 Februari nog steeds geen antwoord ontvangen en weer een e-mail gestuurd.
Op 2 Maart nog steeds geen antwoord en via het contactformulier op de site weer gevraagd wat er aan de hand was.
Op 9 Maart nog steeds geen antwoord en via het contactformulier op de site geeist dat ze OF de beer nogmaals opsturen zonder extra kosten, OF het geld terugstorten op mijn rekening. Want hij is al wel betaald.
Ondertussen kunnen ze wel dagelijks reclame sturen naar mijn e-mailadres.
De site van onlinefotoservices heb ik ook gevonden vorige week en daar heb ik ook de vele klachten gelezen. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij Pixdiscount en raad iedereen aan dit ook niet te doen.

De 1e keer dat ik foto's bestelde duurde het inderdaad iets langer voordat de foto's er waren. Ach ik heb geduld dus ik vond het geen ramp. De foto's waren gearriveerd en ze zien er prachtig uit.
Ze hebben ook hele leuke cadeauobjecten en ik heb vele dingen gezien die ik in de toekomst nog wel wilde gaan bestellen. Voor mijn schoonzusje bestelde ik vast een knuffelbeer die een t-shirtje aan heeft met een persoonlijke foto. Tegelijkertijd bestelde ik weer een lading foto's.
Wat ik al raar vond is dat ze in twee zendingen verzonden werden dus ik moest 2x verzendkosten betalen.
De bestellingen plaatste ik op 27 Januari 2006.
Pixdiscount hield mij via e-mail op de hoogte van de status van de bestellingen. Ik kreeg op een gegeven moment een e-mail met excuses dat 1 van de 2 bestellingen wat later was verstuurd dan de bedoeling was. Was me nog niet eens opgevallen dus ik vond het geen ramp.
De foto's kreeg ik na een paar dagen binnen.
De knuffelbeer liet echter op zich wachten.
Op 1 Februari zou de beer verstuurd moeten zijn.
Op 13 Februari heb ik een vraag gesteld via een contactformulier op de site waar mijn beer bleef.
2 dagen later kreeg ik het antwoord dat ik mijn gegevens moest controleren, de buren moest vragen of hij daar was gekomen of het postkantoor moest benaderen.
Mijn gegevens klopte, ik heb contact opgenomen met de buren én het postkantoor maar nergens is mijn pakketje terecht gekomen.
Op 17 Februari heb ik dit ook geantwoord op hun e-mail.
Op 23 Februari nog steeds geen antwoord ontvangen en weer een e-mail gestuurd.
Op 2 Maart nog steeds geen antwoord en via het contactformulier op de site weer gevraagd wat er aan de hand was.
Op 9 Maart nog steeds geen antwoord en via het contactformulier op de site geeist dat ze OF de beer nogmaals opsturen zonder extra kosten, OF het geld terugstorten op mijn rekening. Want hij is al wel betaald.
Ondertussen kunnen ze wel dagelijks reclame sturen naar mijn e-mailadres.
De site van onlinefotoservices heb ik ook gevonden vorige week en daar heb ik ook de vele klachten gelezen. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij Pixdiscount en raad iedereen aan dit ook niet te doen.