LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Evita

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
anita74mm

Evita

Ongelezen bericht door anita74mm »

Deze brief ging vandaag op de bus:
Evita International
Postbus 2038
NL- 330 DA ZWIJNDRECHT

Emmen, 29 maart 2004.

Beste mensen van Evita,

Enige tijd geleden heb ik bij u via internet 2 gratis onderbroeken besteld.
Ik heb deze bestelling gedaan omdat ik nergens aan vast zou zitten en de bestelling eenmalig zou zijn. Echter toen mijn bestelling binnen kwam, zag ik tot mijn grote verbazing in de brief bij het pakketje dat ik op 29 december 2003 weer weer een pakketje zal ontvangen en daarna nog een maal een bestelling.
Hier heb ik dus niet om gevraagd!
Ik betaalde de verzendkosten van mijn gratis ondergoed en vermeldde daar tevens bij dat ik geen verdere verzendingen ondergoed van u wenste.
Op 29 december 2003 ontving ik i.d.d. geen pakketje maar tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag wel weer een pakketje!
Ik heb dit pakketje aan u retour verzonden en ik verzoek u mij geen pakketjes te versturen en mijn gegevens te verwijderen uit uw bestand.
Deze brief bewaar ik en doe melding van deze gang van zaken aan het programma Tros Radar, dat inmiddels bij u bekend is.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

inxsnl

Re: Evita

Ongelezen bericht door inxsnl »

Is dit niet dezelfde club die de merken front en al tonno verspreid ?

Gesloten