| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ex-Telemarketier wil graag excuus aanbieden
Ex-Telemarketier wil graag excuus aanbieden
hallo mijn naam is tristan en ik was twee jaar terug een halfjaar werkzaam als telemarketier op een call center die mensen best wel motieveerde om de verkoop door te drukken en liegen en bedrog was niet geheel uitzonderlijk als scholier had ik ook niet een besef met wat voor louche zaken ik mee bezig was maar ik neem wel verantwoording voor ik heb er namelijk ook aan mee gedaan ik kan helaas niet alle mensen die toen wat verkocht had opzoeken maar ik kan wel een algemeene wel gemeende exuus aan bieden voor wie dan ook ooit een fout energie contract van essent, nuon (met de interlandse aanbieding toen), adviespas, loterij en de hotelbon heeft ontvangen ik bied hier mijn oprecht gemeende exusses voor aan
vriendelijke groet tristan
vriendelijke groet tristan
Re: Ex-Telemarketier wil graag excuus aanbieden
Een van de eerste gesprekken van die avond voerde ik met een persoon die aangaf absoluut geen interesse te hebben. Prima, dan houdt het op en ik wilde het gesprek beeindigen. Inmiddels was de baas achter me komen staan, die me ertoe wilde zetten door te vragen, onder het motto: "een keer nee is geen nee". Dapper deed ik een poging, met als enig resultaat een nu geirriteerd geraakte persoon aan de andere kant van de lijn. Gesprek maar alsnog netjes beeindigd. De baas vond echter dat ik nog niet had mogen opgeven. Ik heb mijn headset afgedaan en heb voor de eer bedankt verder. Dat was eens maar nooit meer voor mij. Dan maar een ander baantje.
Maat van me werkt geregeld bij callcenters voor van alles en nog wat.. Hij zegt PRECIES hetzelfde als TS en zou als hij de mogelijkheden had elke persoon die hij aan de telefoon heeft gehad persoonlijk exuus aanbieden.
Feit dat TS excuus aanbied is al heel wat en ik respecteer dan ook zeker zijn bericht. Jammer genoeg dat te weinig mensen nadenken over wat ze anderen aandoen als ze er eenmaal achter gekomen zijn wat een leed ze iemand aan kunnen doen met louche aanbiedingen waarvan ze weten dat dit niet klopt.
Kudos Tristan20, en dat je dezelfde fout maar nooit meer maakt
Feit dat TS excuus aanbied is al heel wat en ik respecteer dan ook zeker zijn bericht. Jammer genoeg dat te weinig mensen nadenken over wat ze anderen aandoen als ze er eenmaal achter gekomen zijn wat een leed ze iemand aan kunnen doen met louche aanbiedingen waarvan ze weten dat dit niet klopt.
Kudos Tristan20, en dat je dezelfde fout maar nooit meer maakt
He bedankt Athoz t' doet me goed dat te horen
en je kan er van op aan dat ik nooit meer zo een manier van zaken doe 
Gelukkig hebben we tegenwoordig het bel-me-niet register en dienen bedrijven zich hier aan te houden. Ik kan alleen maar mensen zoveel mogelijk aanraden zich hier aan te melden.
Nou je het zegt, dat werkt wel goed ja.. Heb me vorige maand ingeschreven daar, maar het missen van die onzin telefoontjes dringt nu pas tot me door 
Sorry hoor r.vanlaake, ik heb dit werk ook lang gedaan de meeste tijd voor een nette bedrijf dat afspraken regelde voor adviseurs die de financien en kortingen regelde van werknemers werkzaam in de mkb. Daardoor hoefde ik in tegenstelling tot Pavlova nooit aan te dringen
.
Maar tijdens rustige periodes moest ik ook op andere afdelingen werken, waaronder voor.
Nuon groene stroom, het begon heel erg positief maar gaandeweg werd het steeds erger en vooral nadat de mensen van NUON kwamen en ons duidelijk maakten dat de waarheid subjectief is en dat we vooral oude en laag opgeleide mensen gewoon een overeenkomst moesten aansmeren, ben er toen ook gelijk mee gestopt.
Voor meneer Scheringa moesten we zijn producten verkopen, de training werd door zijn medewerkers uitgevoerd. En was buitengewoon leerzaam in hoe je geen medeleven en sympathie meer kunt voelen. Na teveel verkeerde vragen tijdens de training hoefde ik gelukkig niet meer terug te keren.
UPC, veel goedwil maar onderbezet en helaas niet goed getraint.
Enz.
Maar tijdens rustige periodes moest ik ook op andere afdelingen werken, waaronder voor.
Nuon groene stroom, het begon heel erg positief maar gaandeweg werd het steeds erger en vooral nadat de mensen van NUON kwamen en ons duidelijk maakten dat de waarheid subjectief is en dat we vooral oude en laag opgeleide mensen gewoon een overeenkomst moesten aansmeren, ben er toen ook gelijk mee gestopt.
Voor meneer Scheringa moesten we zijn producten verkopen, de training werd door zijn medewerkers uitgevoerd. En was buitengewoon leerzaam in hoe je geen medeleven en sympathie meer kunt voelen. Na teveel verkeerde vragen tijdens de training hoefde ik gelukkig niet meer terug te keren.
UPC, veel goedwil maar onderbezet en helaas niet goed getraint.
Enz.
Nou, echt aangedrongen... een halfslachtige poging was het en dat was meteen de laatste keer voor mijRidouan schreef:... Daardoor hoefde ik in tegenstelling tot Pavlova nooit aan te dringen.
Je kunt niet aandringen maar je bent nu een deurwaarder........Ridouan schreef:
... Daardoor hoefde ik in tegenstelling tot Pavlova nooit aan te dringen .
Nou, echt aangedrongen... een halfslachtige poging was het en dat was meteen de laatste keer voor mij
Dat ben ik niet. Ik ben een medewerker van een deurwaarderskantoor.Ridouan schreef:Je kunt niet aandringen maar je bent nu een deurwaarder........Ridouan schreef:
... Daardoor hoefde ik in tegenstelling tot Pavlova nooit aan te dringen .
Nou, echt aangedrongen... een halfslachtige poging was het en dat was meteen de laatste keer voor mij
Sorry dan heb ik dit verkeerd gelezen in de topic van FloriDat ben ik niet. Ik ben een medewerker van een deurwaarderskantoor.
En ik was vroeger op school nog zo goed in begrijpend lezen...........
Denk je dat ik zo oud ben of heb ik hier met een Brabantse landgenoot te maken?Athoz schreef:Vroegâh...
-
Deurwaarder Mark
Misschien heel raar, maar het stukje van Tristan komt op mij eerlijker en gemeender over dat deze reactie van jou...r.vanlaake schreef:Hallo Tristan,
Wat een zielig verhaal zeg. Heb je je verdiensten uit die tijd uit spijt, bijvoorbeeld naar een goed doel gestort? Nee he. Krokodillentranen dus.
Heel toevallig ken ik jou en de organisaties waar jij voor gewerkt hebt, en het beeld wat jij schetst klopt totaal niet. Gewoon gelogen. Maar wat is er nou leuker dan 's avonds op een schreeuw-site als deze nonsense spuien. Nou, veel plezier
Je trekt conclusies op basis van je eigen veronderstellingen. Hm... dan heb ik meer respect voor iemand die inziet dat'ie het fout heeft gedaan en daar "sorry" voor zegt.
Just my 2 cents...
Offtopic: In eerste instantie beide, maar twijfel nu aan punt 1Ridouan schreef:Denk je dat ik zo oud ben of heb ik hier met een Brabantse landgenoot te maken?Athoz schreef:Vroegâh...
Ontopic: Het is onderhand bekend hier dat het makkelijker is om alles maar te bestempelen als leugen of iemand af te branden dan te bedenken dat iets echt waar zou kunnen zijnDeurwaarder Mark schreef:Misschien heel raar, maar het stukje van Tristan komt op mij eerlijker en gemeender over dat deze reactie van jou...
Je trekt conclusies op basis van je eigen veronderstellingen. Hm... dan heb ik meer respect voor iemand die inziet dat'ie het fout heeft gedaan en daar "sorry" voor zegt.
Just my 2 cents...
Hallo Brabo, ik ben een 20er niet 20 jaar van de dood verwijderd 
LolRidouan schreef:Hallo Brabo, ik ben een 20er niet 20 jaar van de dood verwijderd