LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra kosten theatershow Hans Klok

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
IvoMar

Extra kosten theatershow Hans Klok

Ongelezen bericht door IvoMar »

Dat Hans Klok een goede magiër is weten we allemaal maar nu begint hij te goochelen met de entreekaartjes voor zijn show, en dat vind ik minder. Op 27 juli heb ik 2 kaartjes besteld bij Theaterhotel de Oranjerie te Roermond. Het betreft kaartjes à € 57,50 voor de voorstelling House of Horror op wo. 15 november a.s. Deze prijs staat vermeld op de website van de Oranjerie. Helaas bij telefonische bestelling werden toch weer reserveringskosten € 10,00 berekend, en tevens kon ik mijn voorkeursplaatsen te weten rij 6 stoel 3 en 5 niet krijgen omdat er dan 1 stoel overbleef. De plaatsen waren op dat moment wel vrij. Ook andere plekken beneden in de zaal wilde men mij niet verkopen omdat er dan 1 stoel overbleef. Er waren verschillende mogelijkheden maar dan moest je 3 stoelen reserveren. Ik heb dus genoegen moeten nemen met plaatsen op rij 17. Op mijn opmerking, ik dacht dat er geen reserveringskosten mogen worden berekend, kreeg ik als antwoord dat Hans Klok dit zo wilde hebben en dat het hun speet maar dat voor mij niets gedaan kon worden. Ik vraag mij af of dit wel zo is. Toen ik de kaartjes ging ophalen bij de Oranjerie bleek tot mijn verbazing dat er op de entreebewijzen € 62,50 als zijnde prijs staat afgedrukt. Wij willen graag de show van Hans Klok zien maar willen af van het eeuwige gepluk met meerkosten en ook wil ik graag de plaatsen kunnen uitkiezen indien deze vrij zijn, vandaar deze klacht.
Met vriendelijke groet, Mariëtte van Beijnen.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 aug 2017 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Opmaak verwijderd

Moneyman

Re: Extra kosten theatershow Hans Klok

Ongelezen bericht door Moneyman »

IvoMar schreef:Dat Hans Klok een goede magiër is weten we allemaal maar nu begint hij te goochelen met de entreekaartjes voor zijn show, en dat vind ik minder. Op 27 juli heb ik 2 kaartjes besteld bij Theaterhotel de Oranjerie te Roermond. Het betreft kaartjes à € 57,50 voor de voorstelling House of Horror op wo. 15 november a.s. Deze prijs staat vermeld op de website van de Oranjerie. Helaas bij telefonische bestelling werden toch weer reserveringskosten € 10,00 berekend, en tevens kon ik mijn voorkeursplaatsen te weten rij 6 stoel 3 en 5 niet krijgen omdat er dan 1 stoel overbleef. De plaatsen waren op dat moment wel vrij. Ook andere plekken beneden in de zaal wilde men mij niet verkopen omdat er dan 1 stoel overbleef. Er waren verschillende mogelijkheden maar dan moest je 3 stoelen reserveren. Ik heb dus genoegen moeten nemen met plaatsen op rij 17. Op mijn opmerking, ik dacht dat er geen reserveringskosten mogen worden berekend, kreeg ik als antwoord dat Hans Klok dit zo wilde hebben en dat het hun speet maar dat voor mij niets gedaan kon worden. Ik vraag mij af of dit wel zo is. Toen ik de kaartjes ging ophalen bij de Oranjerie bleek tot mijn verbazing dat er op de entreebewijzen € 62,50 als zijnde prijs staat afgedrukt. Wij willen graag de show van Hans Klok zien maar willen af van het eeuwige gepluk met meerkosten en ook wil ik graag de plaatsen kunnen uitkiezen indien deze vrij zijn, vandaar deze klacht.
Met vriendelijke groet, Mariëtte van Beijnen.
Als ik op de website kijk, zie ik gewoon de prijs van € 57,50 per kaart. Als ik dan bestel, zie ik direct dat er (zoals vrijwel overal) € 5,00 bespreekkosten per kaart bij komt. Dan staat er op het ticket toch terecht dat er € 62,50 betaald is? Ik snap het probleem op dat punt niet zo.

Wat wel vreemd is, is dat zij zélf op hun website zeggen:
Extra Service
Géén reserverings- en verzendkosten
Ongeacht het aantal kaarten, of u nu reserveert per telefoon, via de website of aan de receptie van TheaterHotel De Oranjerie, u betaalt GEEN extra reserveringskosten. Tevens worden kaarten na ontvangst van betaling gratis toegestuurd.
Er staat geen uitzondering bij voor artiesten die deze kosten wel willen laten berekenen, dus hier had je terecht op mogen vertrouwen.

Dat ze de zaal (zeker bij een populaire show) zo economisch mogelijk willen verkopen, snap ik wel, al zijn er wel grenzen aan wat redelijk is.

Dieke83

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Wel een beetje vreemd dat u een stoel tussen u en de persoon met wie u gaat wilt hebben. Is dat zodat de stoel 90% van de tijd dan niet verhuurd kan worden en u dan prinsheerlijk uw eigen jas en zooi op kan leggen?

Als er niet op de website word aangegeven dat er uitzonderingen zijn op hun uitspraak GEEN reserverings kosten zou ik ze daar toch nog even op aanspreken.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Dieke83 schreef:Wel een beetje vreemd dat u een stoel tussen u en de persoon met wie u gaat wilt hebben. Is dat zodat de stoel 90% van de tijd dan niet verhuurd kan worden en u dan prinsheerlijk uw eigen jas en zooi op kan leggen?

Als er niet op de website word aangegeven dat er uitzonderingen zijn op hun uitspraak GEEN reserverings kosten zou ik ze daar toch nog even op aanspreken.
ja precies! ik dacht exact hetzelfde.. leuk geprobeerd van TS, maar niet vreemd dat ze daar niet mee akkoord gaan.

Redfloor

Ongelezen bericht door Redfloor »

Ehm, bij bijna alle theaters liggen stoel 3 en 5 naast elkaar. En 2 en 4 zijn dan precies aan de andere kant van dezelfde rij. Probleem zal nu echter zijn dat stoel 1 een enkele stoel is. Maar dat lijkt mij niet het probleem van de TS...

Gesloten