Vorig jaar heb ik een zonnebril besteld bij eye-wear, op de site staat dat je je order binnen 36 uur thuisgestuurd krijgt. Het geld was al meteen van me rekening afgechreven maar na een week, zelfs maanden nog steeds geen zonnebril. Contact opgenomen met hun en dat ging ook erg moeizaam toen heb ik geprobeerd om me geld via de bank terug te krijgen. Zo hadden ze via de bank een brief gekregen en nog geen dag later kreeg hebben ze het opgestuurd.
Maar nu zag ik gister dat er weer hetzelfde bedrag van me rekening was afgeschreven in december!
Ik baal er zo van dat ik dit niet eerder heb opgemerkt.
Wat kan nu nog doen om het geld terug te krijgen, ik heb gewoon het dubbele voor één zonnebril betaald.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eye-wear.nl
-
seagoing racer2
Re: eye-wear.nl
Wat dacht je van een brief sturen naar Eye-wear met daarin alle relevante gegevens?
En voortaan toch wat beter je bankafschriften in de gaten houden.
-
seagoing racer2
dit is de vraag :
en dit is in ieder geval niet het correcte antwoord :Wat kan nu nog doen om het geld terug te krijgen, ik heb gewoon het dubbele voor één zonnebril betaald.
En voortaan toch wat beter je bankafschriften in de gaten houden.
@SR@, klopt. Maar als de TS nu (eind april) pas ziet dat er 4 maanden geleden geld is afgeschreven dan houdt hij/zij de bankrekeningen niet goed bij. En wat voorkomt dan dat een volgende keer weer zoiets gebeurt?
-
seagoing racer2
klopt, daar heb je wel gelijk in, maar ik hoop dat TS dit inmiddels ook wel heeft begrepen
Ik weet dat ik er beter op had moeten letten. Het is ook dom dat ik dat niet eerder heb gezien, ik snap het van mezelf ook niet. Maar ja, achteraf is dat altijd makkelijker gezegd.
Edit: Ik heb al naar ze gemaild.
Edit: Ik heb al naar ze gemaild.