| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] facebook
Zijn er mensen die net als ik het zat zijn om door facebook steeds geblokkeerd te worden of dat je account verwijderd wordt of dat je een pagina moet aanmaken omdat zij vinden dat je een bedrijf bent. Ik kan al een tijd niet meer inloggen of ik wordt gedwongen een pagina aan te maken
Re: facebook
Nee, ik ben nog nooit geblokkeerd. Wat doe je dan waardoor je geblokkeerd wordt?
Raar dat je als bedrijf geblokkeerd zou worden. 't Barst op Facebook van bedrijven, van Supers tot Telecom etc. Zal wel iets meer aan de hand zijn dan je schrijft.
ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!
Want? Ik vind het wel handig om in contact te blijven met mensen die niet bij mij in de buurt wonen. Heb je een tip hoe ik dat kan blijven doen op een net zo handige manier als via Facebook?vroem schreef:ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!
Skype misschien. Blijft het ook lekker privé. Ik wil zelf ook eigenlijk van Facebook af maar ik snap niet hoe dat te doen, ook al heb ik "voorschriften - recepten" gekregen.GJvdZ schreef:Want? Ik vind het wel handig om in contact te blijven met mensen die niet bij mij in de buurt wonen. Heb je een tip hoe ik dat kan blijven doen op een net zo handige manier als via Facebook?vroem schreef:ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!
-
witte angora
Ik heb het probleem ook niet. Voldoe je wel aan de voorwaarden?
tenormin schreef:
Ik wil zelf ook eigenlijk van Facebook af maar ik snap niet hoe dat te doen, ook al heb ik "voorschriften - recepten" gekregen.
Je account opheffen dan ben je er zo van af van FB.
-
moederslink
Wat is er eigenlijk mis met een telefoontje, een kaartje, een mailtje of een " ouderwetse lieve brief " sturen 
-
Teunbosseman
- Contacteer:
GJvdZ schreef:Want? Ik vind het wel handig om in contact te blijven met mensen die niet bij mij in de buurt wonen. Heb je een tip hoe ik dat kan blijven doen op een net zo handige manier als via Facebook?vroem schreef:ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!
Whatsapp ?
-
mh73
Ik heb zowel een bedrijfspagina als een privépagina. Nooit problemen mee gehad. Ik vermoed dat hier iets gebeurd is wat in strijd is met de voorwaarden.
-
F.van Holten
Wij zijn als part/bedrijf nooit verwijderd, wat was de reden van u schorsing ?
Ik ben nu voor de 2x eraf gemikt omdat ze gegevens eisen, met de smoes veiligheid.
Ze eisen de ID kaart of paspoort met alle gevens erop en foto. Nou dacht het niet.
Ze eisen de ID kaart of paspoort met alle gevens erop en foto. Nou dacht het niet.
Nergens last van, beheer zelf ook een bedrijfspagina. Maak zelf gebruik van het programma Hootsuite.
Geen gezichtsbook alhier, heerlijk rustig.
Mobiele telefoon met whatsapper, daar moeten ze het maar mee doen.
Brievenbus in voordeur werkt ook nog steeds.
Copy aanleveren van ID bewijs, nooit, nooit doen ! Zijn ze helemaal gek geworden.
Grote groepen mensen zwerven door Europa zonder ID papieren, maar lid worden van gezichtsbook, moet je je hele privacy (zeer fraudegevoelig) maar opgeven............ Vreemde wereld.
Mobiele telefoon met whatsapper, daar moeten ze het maar mee doen.
Brievenbus in voordeur werkt ook nog steeds.
Copy aanleveren van ID bewijs, nooit, nooit doen ! Zijn ze helemaal gek geworden.
Grote groepen mensen zwerven door Europa zonder ID papieren, maar lid worden van gezichtsbook, moet je je hele privacy (zeer fraudegevoelig) maar opgeven............ Vreemde wereld.
Dit kan gebeuren als je binnen korte tijd inlogt vanaf verschillende ip adressen en dan ook nog ip adressen die bij facebook als onveilig zijn aangemerkt.Ram Joh schreef:Ik ben nu voor de 2x eraf gemikt omdat ze gegevens eisen, met de smoes veiligheid.