LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] facebook

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
leeuw60

facebook

Ongelezen bericht door leeuw60 »

Zijn er mensen die net als ik het zat zijn om door facebook steeds geblokkeerd te worden of dat je account verwijderd wordt of dat je een pagina moet aanmaken omdat zij vinden dat je een bedrijf bent. Ik kan al een tijd niet meer inloggen of ik wordt gedwongen een pagina aan te maken

GJvdZ

Re: facebook

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Nee, ik ben nog nooit geblokkeerd. Wat doe je dan waardoor je geblokkeerd wordt?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Raar dat je als bedrijf geblokkeerd zou worden. 't Barst op Facebook van bedrijven, van Supers tot Telecom etc. Zal wel iets meer aan de hand zijn dan je schrijft.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

vroem schreef:ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!
Want? Ik vind het wel handig om in contact te blijven met mensen die niet bij mij in de buurt wonen. Heb je een tip hoe ik dat kan blijven doen op een net zo handige manier als via Facebook?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

GJvdZ schreef:
vroem schreef:ik heb al die facebook problemen niet, ik heb geen facebook meer. Heerlijk! aanrader!
Want? Ik vind het wel handig om in contact te blijven met mensen die niet bij mij in de buurt wonen. Heb je een tip hoe ik dat kan blijven doen op een net zo handige manier als via Facebook?
Skype misschien. Blijft het ook lekker privé. Ik wil zelf ook eigenlijk van Facebook af maar ik snap niet hoe dat te doen, ook al heb ik "voorschriften - recepten" gekregen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb het probleem ook niet. Voldoe je wel aan de voorwaarden?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

tenormin schreef:
Ik wil zelf ook eigenlijk van Facebook af maar ik snap niet hoe dat te doen, ook al heb ik "voorschriften - recepten" gekregen.

Je account opheffen dan ben je er zo van af van FB.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Wat is er eigenlijk mis met een telefoontje, een kaartje, een mailtje of een " ouderwetse lieve brief " sturen :(

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

GJvdZ schreef:

Whatsapp ?

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik heb zowel een bedrijfspagina als een privépagina. Nooit problemen mee gehad. Ik vermoed dat hier iets gebeurd is wat in strijd is met de voorwaarden.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Wij zijn als part/bedrijf nooit verwijderd, wat was de reden van u schorsing ?

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Ram Joh

Ongelezen bericht door Ram Joh »

Ik ben nu voor de 2x eraf gemikt omdat ze gegevens eisen, met de smoes veiligheid.

Ze eisen de ID kaart of paspoort met alle gevens erop en foto. Nou dacht het niet.

TondH

Ongelezen bericht door TondH »

Nergens last van, beheer zelf ook een bedrijfspagina. Maak zelf gebruik van het programma Hootsuite.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Geen gezichtsbook alhier, heerlijk rustig.
Mobiele telefoon met whatsapper, daar moeten ze het maar mee doen.
Brievenbus in voordeur werkt ook nog steeds.

Copy aanleveren van ID bewijs, nooit, nooit doen ! Zijn ze helemaal gek geworden.
Grote groepen mensen zwerven door Europa zonder ID papieren, maar lid worden van gezichtsbook, moet je je hele privacy (zeer fraudegevoelig) maar opgeven............ Vreemde wereld.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ram Joh schreef:Ik ben nu voor de 2x eraf gemikt omdat ze gegevens eisen, met de smoes veiligheid.

Ze eisen de ID kaart of paspoort met alle gevens erop en foto. Nou dacht het niet.
Dit kan gebeuren als je binnen korte tijd inlogt vanaf verschillende ip adressen en dan ook nog ip adressen die bij facebook als onveilig zijn aangemerkt.

Gesloten