Graag uw aandacht voor het volgende.
Ik ben op zoek naar lotgenoten mensen die net als ik de dupe zijn geworden van het faillisement van de St. Zonder Schulden, zodat we eventueel onze krachten kunnen bundellen en proberen de schade zo beperkt mogelijk te houden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Faillisement St. Zonder Schulden
Re: Faillisement St. Zonder Schulden
Wij zijn ook de dupe van de werkwijze van de stichting zonder schulden !
Graag wil ik contact met je .
Graag wil ik contact met je .
Laat dan eventueel een emailadres achter of neem contact op met radar daar zijn mijn adresgegevens bekend
Wij hebben ook al contact gehad met Radar , maar je kunt me altijd mailen op [email protected]
Ook wij zijn de dupe van stichting zonder schulden en nu?
Alles zelf oplossen met soms zeer boze schuldeisers en net niet genoeg geld hebben voor boodschappen.
Niemand die het overneemt of de zaken van de clienten gaat behartigen?
Alles zelf oplossen met soms zeer boze schuldeisers en net niet genoeg geld hebben voor boodschappen.
Niemand die het overneemt of de zaken van de clienten gaat behartigen?
Ook ik ben de dupe van deze Stichting geworden. Op dit moment zijn circa 100 mensen de dupe van deze stichting. Maar op dit moment schijnt er een Arbitragecommissie te zijn die zich met deze zaak bezighoudt, met het verhalen van de schade. Er wordt verteld dat de Arbitrage naar alle gedupeerden uiteindelijk een overzicht van de rekening is verstuurd. Ik heb dit allemaal te horen gekregen van mijn curator, ik heb mezelf op 4 februair 2004 failliet laten verklaren. Wellicht dat jullie hier iets aan hebben. Je kunt me altijd mailen: [email protected]