| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] feedback KFC
feedback KFC
tot mijn verbazing moest ik bij KFC te Barendrecht nu een extra toeslag betalen bij mijn take- away bestelling voor frisdrank.
normaliter krijg je bij je frisdrank in een beker, maar die kon je GRATIS omruilen voor een flesje frisdrank bij een take- away bestelling.
nu moest ik 50 eurocent EXTRA betalen per flesje frisdrank (?)
volgens het meisje aan de balie is dit gebruikelijk ?.
heb kfc via feedback om een reactie gevraagd, maar KFC Barendrecht geeft NIET thuis op mijn vraag.
zeer klant onvriendelijk houding en getuigt van onprofesioneel gedrag ten opzichte van klant feedback.
normaliter krijg je bij je frisdrank in een beker, maar die kon je GRATIS omruilen voor een flesje frisdrank bij een take- away bestelling.
heb kfc via feedback om een reactie gevraagd, maar KFC Barendrecht geeft NIET thuis op mijn vraag.
zeer klant onvriendelijk houding en getuigt van onprofesioneel gedrag ten opzichte van klant feedback.
Laatst gewijzigd door ugly46 op 10 dec 2011 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Leo The Emperor
Re: feedback KFC
Dus jouw probleem is dat je een beker met frisdrank niet meer kan omruilen voor een flesje met dezelfde frisdrank? Drink je toch fijn die beker leeg.
lekker belangrijk
lekker belangrijk
Ik zie echt totaal het probleem hier niet

Op zo'n vraag kun je als kfc toch niet serieus antwoorden.ugly46 schreef:tot mijn verbazing moest ik bij KFC te Barendrecht nu een extra toeslag betalen bij mijn take- away bestelling voor frisdrank.
Straks ga je nog klagen dat je frietjes de vorige keer iets langer waren.
Hiephoi, het weekend is weer begonnen...
Enne, ik heb ook een klacht: de korstjes van mijn versgekochte halfje bruin zijn te hard, bij wie kan ik terecht?
Enne, ik heb ook een klacht: de korstjes van mijn versgekochte halfje bruin zijn te hard, bij wie kan ik terecht?
De wereld mag vergaan maar dit is echt een ramp, bij de KFC bij betalen echt niet. Met je dikke auto voorrijden en bij moeten betalen omdat je een petfles wilt in plaats van een beker frisdrank.
Bij de bakkerdhc schreef:Hiephoi, het weekend is weer begonnen...
gesloten....en nu kan ik niet slapen....
Dan week je de korstjes toch in je koffie of thee,worden ze vanzelf zacht.dhc schreef:gesloten....en nu kan ik niet slapen....
Bij mij want ik vind dat juist lekkerdhc schreef:Hiephoi, het weekend is weer begonnen...