LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fitanova ter Veldhoven

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J.A.G.Holten

Fitanova ter Veldhoven

Ongelezen bericht door J.A.G.Holten »

L.S.

Wij. mijn partner en ondergetekende worden steeds verblijd met het bericht dat we duizende Euros gewonnen hebben echter het bestelformulier ontbreekt.Mijn partner heeft eenmaal gereageerd en haar
banknmummer opgegeven. Van de gewonnen prijs nooit iets vernomen
maar nu worden elke maand Euro 49.95 van haar banksaldo afgeschreven.Reeds 2 x een brief geschreven echter zonder resultaat.
Laatste redmiddel de Postbank gevraagd deze rekening te blokkeren
en reeds 3 x teruggevorderd. Ook getracht hun telefonisch te bereiken
maar hun computer is dusdanig geprogrammeerd,dat er nooit iemand
te spreken is en in het weekend er zelfs een engels bandje op staat.

Wat kan ik verdfer nog doen en heeft U hier al meer klachten overe gekregen??

Bij voorbaat dank voor Uw deskundig advies.

Met vriendelijke groeten,

J.Holten

Michellangelo

Re: Fitanova ter Veldhoven

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Tros Radar

Er is weer een nieuwe variant onder ongevraagde postzendingen waarin wordt gemeld dat je zogenaamd een geweldig hoge geldprijs hebt gewonnen. Het bedrijf Fitanova heeft een erg agressieve manier om mensen te laten weten dat ze zo’n geweldige prijs hebben gewonnen. Ze schrijven namelijk: "kunt u alstublieft uitleggen waarom u niet in aanmerking wil komen voor 45.000 euro? Waarom u uw contant geldprijs niet heeft opgevraagd?" Ze sluiten af met de trieste constatering dat 45.000 euro u blijkbaar niet interesseert..

Bij even verder lezen blijkt dat Fitanova niet graag prijzen weggeeft, maar wel vita- en energypillen witl verkopen ter waarde van €49,90 per maand. En ook bij Fitanova blijkt dat je de 45.000 euro net niet gewonnen hebt

http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/26/824

M. Henriquez

Ongelezen bericht door M. Henriquez »

:evil: Ik heb ook zogenaamd €60.000 gewonnen en als ik binnen 24 uur reageerde zou ik een extra €20.000 ontvangen.
Dus ik heb gereageerd op 20 december 2004. Vandaag nog niets onvangen.
Na het lezen van de mail van J.A.G. Holten heb ik Fitanova meteen gebeld om mijn lidmaadschap op te zeggen, en dit ging heel gemakkelijk.
Zij hebben een 0900 nummer, maar ook een 040 nummer die in het welkom brief staat. Dus mr./mevr. Holten bel naar het nummer 040-230 24 84 en zet een stop achter dit soort oplichting.

RS cosworth

Ongelezen bericht door RS cosworth »

geachte Forumlezers en redactie,

ook wij hebben last gehad van deze firma,deze niet bestaande firma,opereerd ook onder de naam Mariabron klooster uit Maaseik.
ook dit klooster BESTAAT NIET na hierover inlichten te hebben in gewonnen bij de plaatselijke autoriteiten aldaar,ik vermoed dat fita nova louter een oplichtersbende is,wij kregen rekeningen van niet bestelde en niet geleverde goederen.
op het laatst begint men te dreigen met advocaten en deurwaarders.
REAGEER DAAR ECHTER NIET OP,het houd vanzelf op als u niets van u laat horen.
Maar een ding wil ik nog kwijt op dit forum hierover.
GA NOOIT EN TE NIMMER MET ZE IN ZEE.[/b]

kyra12

Ongelezen bericht door kyra12 »

ik heb ook geprobeert het 040 nummer te bellen ik krijg echter telkens een in gesprekstoon.. al twee dagen zijn er nog andere mogelijkheden om die onzin op te zeggen?

Rembrandt

Ongelezen bericht door Rembrandt »

Heb ook wat troubles met postorders van fitanova en heb us wat uitgevogelt .

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... machtiging

* (uitgebreider) bij forum : trosradar uitzendingen ( uitgebreid versl.) / diversen en actie/reclames

* Door op de link te klikken word je internet verbinding opnieuw geladen dus ga je bij het begin beginnen en bevind die pagina zich onder de mijne .

suc6

Gesloten