LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Forum stichting Pandora
Forum stichting Pandora
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Forum stichting Pandora
Gefeliciteerd en wees er trots op !
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee Emma.
Dilbert en zijn tweelingbroer Karr, waren daar de scheidsrechters.
Nu niet meer hoor! Ze geven nu iedereen hier op dit forum GOEDE raad.
Dilbert en zijn tweelingbroer Karr, waren daar de scheidsrechters.
Nu niet meer hoor! Ze geven nu iedereen hier op dit forum GOEDE raad.
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb niet eens een tweelingbroer ben enigst kind
Het onderwerp heeft helemaal niets met Radar of welk consumentenprobleem dan ook te maken, maar met zinloos gezever van sommige mensen.
Het onderwerp heeft helemaal niets met Radar of welk consumentenprobleem dan ook te maken, maar met zinloos gezever van sommige mensen.
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan ben je een gespleten persoonlijk Dilbert.
Kun je ook mee terecht bij Pandora hoor!
Maar ben het wel met die ander eens, waarom men dat hier op zet? Dit is toch nooit een radar item geweest?
Kun je ook mee terecht bij Pandora hoor!
Maar ben het wel met die ander eens, waarom men dat hier op zet? Dit is toch nooit een radar item geweest?
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Emma61, wat jij nu zeuren noemt over kleinigheden kan voor andere mensen zeer storend zijn.
Als dan je post verwijderd wordt of je geband wordt moet je dus ook niet vreemd opkijken.
Als dan je post verwijderd wordt of je geband wordt moet je dus ook niet vreemd opkijken.
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is bijna gewoon op forums van belangenverenigingen en/of patientenclubjes, die worden vaak beheerd door vrijwilligers.
Er onstaan vaak door botsende ego's of belangen een ruzieachitge sfeer en dan krijg je vriendjespolititek of de hele boel valt uiteen.
Begin een eigen forum over jouw belangstelling, kan niemand je er af gooien
groeten
Er onstaan vaak door botsende ego's of belangen een ruzieachitge sfeer en dan krijg je vriendjespolititek of de hele boel valt uiteen.
Begin een eigen forum over jouw belangstelling, kan niemand je er af gooien
groeten
..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Emma61,
Je lijkt me bepaald niet onintelligent (integendeel), daarom moet het dan ook niet vreemd overkomen als sommige mensen in het duister tasten, hoe moeten zij weet hebben van wat jij ervaart ...??
Zij hebben niet ondervonden wat ws. een veel te lang, gebruik van bepaalde medicijnen voor invloed op iemands persoonlijkheid kan hebben..
Dus probeer, want dat is je toekomst.., zelf begrip op te brengen voor wat zij niet begrijpen..
Je lijkt me bepaald niet onintelligent (integendeel), daarom moet het dan ook niet vreemd overkomen als sommige mensen in het duister tasten, hoe moeten zij weet hebben van wat jij ervaart ...??
Zij hebben niet ondervonden wat ws. een veel te lang, gebruik van bepaalde medicijnen voor invloed op iemands persoonlijkheid kan hebben..
Dus probeer, want dat is je toekomst.., zelf begrip op te brengen voor wat zij niet begrijpen..
Emma
Ik heb er even over nagedacht en mijn antwoord is:
Jij mag van mij blijven, je bent zelfs van harte welkom
Niet dat ik hier ook maar iets te vertellen heb maar mijn zegen heb je en dat is toch al heel wat
groeten
Ik heb er even over nagedacht en mijn antwoord is:
Jij mag van mij blijven, je bent zelfs van harte welkom
Niet dat ik hier ook maar iets te vertellen heb maar mijn zegen heb je en dat is toch al heel wat
groeten