LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fotoservice albert heijn, niet doen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dingle

fotoservice albert heijn, niet doen

Ongelezen bericht door dingle »

:(

Ik heb mijn digitale fotos voor het eerst bij AH laten ontwikkelen. Meteen ook de laatste keer. Ik had 109 fotos. Kom ik thuis, zitten ze allemaal door elkaar heen en 2 fotos hebben niet het jusite formaat. Prijs 20,61 voor avonden lang puzzel plezier om de fotos in de juiste volgorde te krijgen. Ik naar fotolijn van AH gebeld. Maar zoals te verwachten was, waren de fotos zo naar hun verstuurd en worden ze dus zo gedrukt. Dat ze door de war zaten, alles gaat automatisch en dus waarschijnlijk had het apparaat de hik.

Oplossing: NIETS, WIJ DOEN HIER NIETS AAN.

ALBERT HEIJEN BEDANKT!!!!

:twisted:

gerrie1

Re: fotoservice albert heijn, niet doen

Ongelezen bericht door gerrie1 »

als ze zo verstuurd hoe kun je dan verwachten dat je ze anders terug krijgt,en het formaat zal wel besteld zijn voor die twee foto s, ik doe dit al vaker via A-H ,ik heb er geen klachten over het gaat altijd goed ,net als bij mijn zusters,ik denk dat je toch zelf iets fout hebt gedaan.

dingle

Ik heb zojuist nog eens zitten kijken, maar de formaten zijn het zelfde, de pixels alles is het zelfde. Ik heb ze allemaal met de Ah software gedaan en allemaal zo bewerkt en opgeslagen.

Dus...schiet mij maar lek.

Mag ik vragen of bij jou ook de fotos door de war zaten?

Gr.

gerrie1

Ongelezen bericht door gerrie1 »

de foto s zitten alle maal zo als ik ze aan gevinkt heb,wat wel kan is misschien dat ze bij al eerder verkeerd zatten waardoor ze ook zo zijn verzonden. gr. Gerrie

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

lees (bij jou al) , zaten, sorry, gerrie

tasja71

Ongelezen bericht door tasja71 »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zojuist de babyfoto's van mijn dochter opgehaald; een grote bende. Foto's door elkaar, maar zelfs extra afdrukken van foto's en verschillen in de kwaliteit van de foto's. Echt NOOIT meer.

Een paar weken geleden ook foto's opgehaald bij de Etos. Die waren allemaal geweldig. Dus daar gaan we in het vervolg maar weer heen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

etos en a-h zelfde centrale dus waar hebben we het over

tasja71

Ongelezen bericht door tasja71 »

Zal best dezelfde centrale zijn, maar het kwaliteitsverschil is enorm.

dingle

:( Zeer jammer allemaal, we zijn allemaal erg zuinig op de fotos en herinneringen. Jammer dat Ah er een zooitje van maakt. Ik heb in het verleden altijd gebruik gemaakt van de Hema-fotoservice. Altijd heel goed. Dus ik ga ook terug naar mn oude stekkie.

Gr.

flintstone

Ongelezen bericht door flintstone »

wij hebben goede ervaringen met schlecker en ook voor en zeer redelijke prijs

veraman

Ongelezen bericht door veraman »

volgens mij worden ze in volgorde van bestandsnaam uitgeprint. Tsja en het is nu eenmaal geen fotorolletje he

Gesloten