Let op!
Dit is een waarschuwing voor mensen die zich in willen inschrijven of al hebben ingeschreven bij Dating.nl!
Er wordt niet vertrouwelijk met je persoonlijke informatie omgegaan en wordt verstrekt aan derden!
Wanneer je hierover begint bij de digitale helpdesk krijg je geen duidelijke antwoorden en word je ondertussen op een bijna kinderachtige manier uitgescholden.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foute datingsite!
Re: foute datingsite!
Da's mooi, hoef je gelijk niet meer verder te zoeken.Een gewaarschuwd mens telt voor twee???
lol daar had ik niet aan gedacht
aan de andere kant....ik vind mezelf wel errug knap
aan de andere kant....ik vind mezelf wel errug knap
@Mariska
het enige wat je daarmee kunt bedoelen is dat je tweemaal per week een mail van dating.nl ontvangt met mannen die mogelijk in jou geinteresseerd zijn en/of omgekeerd.
Verder kan ik je niet vinden als zijnde iemand waarmee we email correspondentie hebben gehad.
Dus ik vraag mij af of je het wel over het goede url hebt, laat ik mij dus maar verder niet uitlaten wat ik inhoudelijk vind van je berichtje
Groetjes,
Jan
Dating.nl
het enige wat je daarmee kunt bedoelen is dat je tweemaal per week een mail van dating.nl ontvangt met mannen die mogelijk in jou geinteresseerd zijn en/of omgekeerd.
Verder kan ik je niet vinden als zijnde iemand waarmee we email correspondentie hebben gehad.
Dus ik vraag mij af of je het wel over het goede url hebt, laat ik mij dus maar verder niet uitlaten wat ik inhoudelijk vind van je berichtje
Groetjes,
Jan
Dating.nl