Een week of 2 geleden ben ik gebeld door een anoniem nummer. Dit bleek volgens de juffrouw aan de andere kant Energiebedrijf Qurrent te zijn. Ik ben daar al wat jaartjes klant en mijn energiecontract loopt met 2 a 3 maanden af. Dus ze hadden een aanbieding voor mij. Of €50 euro korting op mijn jaarrekening of 2 windtegoeden kado. Voor beide voelde ik niks. Aangezien in zonnepanelen heb en ik alleen betaal voor mijn vastrechtaansluiting. Bovendien krijg ik jaarlijkt al geld terug doordat ik genoeg zonneenergie opweg.
Vandaag werd ik opnieuw gebeld. Ook anoniem. Was ook Qurrent werd er gezegd. Nu alleen een meneer. Wederom aangegeven dat ik op dit moment niet bezig ben met mijn energiecontract en ik geen interesse heb. Maar het zat me niet lekker.
Ik heb Qurrent zelf gebeld en het verhaal uitgelegd. Verteld de juffrouw, die echt van Qurrent is, äls wij bellen dan bellen we de klant nooit anoniem". Oke, maar wie heeft mij dan wel gebeld? Dat wist zij dus niet. Dus ik stel heel terrecht de vraag: Als u het niet weet, wat doen jullie dan met mijn persoonsgegevens? Daar wist zij eigenlijk niet echt antwoord op te geven. Ze vertelde wel dat gegevens niet aan andere partijen worden gegeven, maar hoe en wat precies ...... en wie mij nou belde ......
Zijn er hier meer mensen met deze ervaring bij Qurrent en hoe zit het nu met mijn gegevens?
Ik hoor graag
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebeld worden door Qurrent?
-
RonaldvanKooten
- Contacteer:
-
Theotrucker
Re: Gebeld worden door Qurrent?
Qurrent is een betrouwbare partij en als iemand anoniem belt leg ik meteen op. Ik luister niet naar mensen die geen naam noemen.
U bent gewoon gebeld door een callcenter die mensen energiecontracten wil aansmeren.
Het enige juiste antwoord. Geen belangstelling, goedendag.
Het enige juiste antwoord. Geen belangstelling, goedendag.
-
witte angora
Inderdaad een callcentre of iets dergelijks dat kan bestaan van de overstappremies die nieuwe klanten opleveren. Kennelijk heeft Qurrent momenteel een mooie deal, en is het puur toeval dat jullie al bij Qurrent zitten.
-
Komkommertijd
Gewoon vlak voor einde eerst even online kijken wie voor welke welkomst jou binnen wil halen en dan pas beslissen... de kans dat ze nogmaals goedkoop zijn is klein en ze willen nu al jou vast leggen voor nog een periode met flut korting, zelf zal ik tussen de €100,- en €275,- langs komen.
Ik zet altyd de stofzuiged even tegen de hoorn, dat geeft zo'n vreemd geluid, hangen ze zelf wel op !
Moneyman
vindt dit leuk
-
Theotrucker
Ik hoor stofzuigers.