LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gegarandeerde Prijs BankGiroLoterij.....niet dus!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
marliesuitzeeland

Gegarandeerde Prijs BankGiroLoterij.....niet dus!!!

Ongelezen bericht door marliesuitzeeland »

Samenvatting van mijn bericht naar de BankGiroLoterij:
Over: Acties,

Betreft: ...en toen hoorde of zag ik niets meer...

Datum aangemaakt: 06/05/2018 23:12

N.a.v. uw mailing waarin u meld dat er gegarandeerd een geldprijs voor mij klaar staat, heb ik alle stappen doorlopen, MAAR NOOIT MEER IETS TERUGGEZIEN OF GEHOORD over deze gegarandeerde geldprijs!!! Heeft u hier een logische verklaring voor of ben ik gewoon voorgelogen? Daar er meer klachten over deze actie bestaan op internet, heb ik besloten de consumentenbond en het programma Radar in te lichten!

Met vriendelijke groet,

M.E. Bosman

Theotrucker

Re: Gegarandeerde Prijs BankGiroLoterij.....niet dus!!!

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Heb je junkmail ontvangen? Ook Ikea, Hema Jumbo Apple alle grote merken. Gegarandeerd prijs? Er zullen er nog veel meer komen als je je gegevens invult.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meestal is de winst het eerste maand lot, dat U niet hoefde te betalen en nu vast zit aan de rest van het jaar wel betalen....

Dat er geen prijs op viel is jammer, maar de waarde van lot voor meedoen is vaak bij diverse loterijen de winst..
Of ze geven een deel aan goed doel en dat is de winst voor goede doel dan!

Misleiding ja, maar beter lezen voor je iets afsluit.
Zo kreeg ik al vele keren een gratis nieuwe Accu, bij aankoop mobiel maar die hoorde er gewoon bij....

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

marliesuitzeeland schreef:Samenvatting van mijn bericht naar de BankGiroLoterij:

N.a.v. uw mailing waarin u meld dat er gegarandeerd een geldprijs voor mij klaar staat, heb ik alle stappen doorlopen, MAAR NOOIT MEER IETS TERUGGEZIEN OF GEHOORD over deze gegarandeerde geldprijs!!! Heeft u hier een logische verklaring voor of ben ik gewoon voorgelogen? Daar er meer klachten over deze actie bestaan op internet, heb ik besloten de consumentenbond en het programma Radar in te lichten!

Met vriendelijke groet,

M.E. Bosman
Ik begrijp niet, als u de klachten kent, waarom u daar nog in trapt. Dit is toch jezelf voor de gek houden?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

marliesuitzeeland schreef:Samenvatting van mijn bericht naar de BankGiroLoterij:

Met vriendelijke groet,

M.E. Bosman
Ook in Zeeland is spam niet iets nieuws, hoop ik?

Gratis bestaat niet. Gewoon niet reageren op dit soort ellende, want dankzij de door jou ingevulde gegevens zul je nu nog veel meer "gratis" aanbiedingen krijgen.

Gesloten