LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geschenkabonnement

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mvandijk

geschenkabonnement

Ongelezen bericht door mvandijk »

Maandag 19 maart jl. heb ik een e-mail gezonden met de vraag wat ik moet doen om een jaarabonnement op Radar+ te schenken. Vandaag, vijf dagen later, heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Een telefoonnummer hebben we nergens kunnen vinden. Wat moet ik doen om een reactie van Radar+ te ontvangen?

witte angora

Re: geschenkabonnement

Ongelezen bericht door witte angora »

Topictitel veranderen in: 'Radar+, zo slecht, zo slecht', dan reageert de redactie vanzelf wel. :wink:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

mvandijk schreef:Maandag 19 maart jl. heb ik een e-mail gezonden met de vraag wat ik moet doen om een jaarabonnement op Radar+ te schenken. Vandaag, vijf dagen later, heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Een telefoonnummer hebben we nergens kunnen vinden. Wat moet ik doen om een reactie van Radar+ te ontvangen?

Postadres
TROS Postbus 28450
1202 LL Hilversum

Bezoekadres
Lage Naarderweg 45-47
1217 GN Hilversum

Telefoonnummer
035-6715 715

E-mailadres
[email protected]

mvandijk

Ongelezen bericht door mvandijk »

Bedankt voor het geven van het telefoonnummer van de TROS. Van de TROS heb ik het telefoonnummer van Radar+ ontvangen: 0900-5050600. Heb dit nummer gebeld en kreeg een onbeleefde medewerkster aan de uitermate slechte lijn, die steeds wegviel. Zij wist niet te vertellen waarom mijn bericht van maandag niet was beantwoord, wanneer het wel zou worden beantwoord, en omdat de lijn steeds wegviel, heeft zij uiteindelijk zij de conversatie afgebroken. Ik zal mijn vriendin voorstellen een abonnement op ander tijdschrift als verjaardagscadeau te nemen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ben benieuwd wat het excuus is van Radar van de onbeleefde
telefoniste die je aan de lijn had en of ze hier reageren op dit forum.

Zou wel je toptitel veranderen, nu staat er geschenkabonnement, ik zou er van maken geschenkabonnement op Radar.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Chocomelk schreef:Ben benieuwd wat het excuus is van Radar van de onbeleefde
telefoniste die je aan de lijn had en of ze hier reageren op dit forum.

Zou wel je toptitel veranderen, nu staat er geschenkabonnement, ik zou er van maken geschenkabonnement op Radar.
Witte angora heeft al de goede titel weergegeven.
witte angora schreef:Topictitel veranderen in: 'Radar+, zo slecht, zo slecht', dan reageert de redactie vanzelf wel. :wink:

Gesloten