LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gevngenen en bejaarden

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

gevngenen en bejaarden

Ongelezen bericht door Gast »

hoe komt het toch dat de mensen die ons hebben opgevoed, en gezorgd hebben dat wij in een redelijk normaal land kunnen leven het er slechter hebben als de mensen die een tasje roven/ overval plegen of een moord begaan. pyama dagen doen ze maar in de gevangenis :twisted: :twisted: [/b]

Gast

Re: gevngenen en bejaarden

Ja ik begrijp het ook niet :(

Het vooruitzicht al dat als ik straks bejaard ben en ergens in een kamp beland ofzo om compost te worden.

Gast

Als het tegen die tijd zo is, dan spring ik van een of andere torenflat af.

helma

Ongelezen bericht door helma »

het trieste is dat de bejaarde met meerdere personen in 1 kamer moeten geen privé meer hebben.
en de misdadigers niet samen in 1 cel mogen,dit zou onmenselijk zijn.
nou van mij mogen ze met 20 personen in 1 cel op elkaar laat ze elkaar maar afmaken, ze zitten er niet voor niets.
de mensen waar wij wel respect voor dienen te hebben, worden niet zo mooi behandeld.
ik verzorg mijn ouders zelf wel, zover dat in mijn vermogen ligt.
je kan in deze tijd helaas beter een crimineel zijn je wordt daar goed verzorgt.
moeten straks de oudjes eerst op roverspad om op gesloten te worden en daarna als beloning een goede opvang te krijgen ( cel ).
schande voor de samenleving. :oops:

Gast

+ dat er naar de bejaarden slechter omgekeken word
als de ketel stuk is worden ze met koud water gewassen, douchen gebeurd 1x per week
en het eten is niet te pruimen.
gevangenen worden nog gelucht, de bejaarden niet
ja, het is in en in triest

Gast

Valt wel mee niet iedereen napapegaaien.

bejaardenhulp

Ongelezen bericht door bejaardenhulp »

Het valt echt niet mee, het gaat er heel slecht aan toe in de bejaardenhuizen en is niet voor niks steeds op tv.
het is een ramp hoe de ouderen soms uren in hun eigen stront moeten liggen tot er iemand komt, of soms worden hun kunstgebit wegens tijdgebrek maar 2x per week gepoetst.
ik heb dagelijks ruzie met collegas omdat ik nogsteeds wel de tijd neem en als ze me daardoor ontslaan ga ik naar de arbo nou mooi dat ze niks tegen me beginnen want dat kunnen ze niet maar ik doe mn werk met zorg dan maar wat later klaar ik vind het zielig het zal je ouders of opa of oma maar zijn die daar ligt weg te vereenzamen omdat niemand eens een stukje met ze buiten gaat lopen het is zo benauwd als de pest in zo'n bejaardenhuis.

Gast

mijn vrouw van 42 lag weg te rotten in een ziekenhuis 12 jaar geleden al. Wat *** je nou.

Gast

Was ze toen 42 of nu 42?

Gast

toen nu is ze 54

Gast

O, zo ja. Het kwam mij al bekend voor! Gaat het nu wel wat beter dan? Ik mail anders wel ff weer een keer.
:wink: You kwow who!

Gast

Is prima natuurlijk weet ik wie :D

Gast

Ja echt triest is het het hier.
Gratis heroine i.p.v verplicht afkicken .Pooiers in een werkkamp.
Iedereen AOW terwijl een heleboel ouderen hun ziektekosten niet kunnen betalen .
Marokanen die hun kinderen kinderbijslag geven in Marokko .
Moslims die maar van alles roepen .
Roep je alles nederlander wat dan ben je een rascist of kan je worden veroordeeld voor discriminatie.
Winkeliers die worden gestraft omdat ze een winkeldief te hard hebben aangepakt .Anders is er alleen maar tijd om je te bekeuren als je voor de deur aan het laden en lossen bent als chauffeur.

Wel tijd voor snelheidcontroles op de meeste onzinige plaatsen .
Dat zijn de grootste criminelen volgens de overheid zijn .
Daarvoor wel ,want de eerlijke burger moeten worden gepakt .

Gast

Moslims die maar van alles roepen
Er zijn moslims die roepen dat je homo's van een hoog gebouw moet gooien met hun hoofd naar beneden. Dat vinden wij fout.

Als je zegt dat Dick Advocaat gedood moet worden door ophanging of door steniging ben je een goede tv-journalist die 400.000 per jaar verdient.

Gast

Gast
Geplaatst op: 27 Jun 2004 19:41 Onderwerp:

Ja echt triest is het het hier.
Gratis heroine i.p.v verplicht afkicken .Pooiers in een werkkamp.
Iedereen AOW terwijl een heleboel ouderen hun ziektekosten niet kunnen betalen .
Marokanen die hun kinderen kinderbijslag geven in Marokko .
Moslims die maar van alles roepen .
Roep je alles nederlander wat dan ben je een rascist of kan je worden veroordeeld voor discriminatie.
Winkeliers die worden gestraft omdat ze een winkeldief te hard hebben aangepakt .Anders is er alleen maar tijd om je te bekeuren als je voor de deur aan het laden en lossen bent als chauffeur.

Wel tijd voor snelheidcontroles op de meeste onzinige plaatsen .
Dat zijn de grootste criminelen volgens de overheid zijn .
Daarvoor wel ,want de eerlijke burger moeten worden gepakt .

Wat een triest, triest, trieeeest geval ben je toch gast.

Gesloten