LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht: Mensen die ook zijn benadeeld door JURGEN WEBER

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Gezocht: Mensen die ook zijn benadeeld door JURGEN WEBER

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn er mensen op dit forum die wel eens gehoord hebben van Jurgen Weber? Ik ben op zoek naar allerlei kwesties over deze oplichter. Eerst met z'n belangenvereniging "PAYBACK" waarbij hij als voorzitter van deze stichting geld uit de kas heeft ontvreemd en diverse andere duistere praktijken. Nu is Jurgen Weber aktief met bedrijven als "Maxx Finance" en "Maxx Software" waarbij hij verzuimd om zijn medewerkers uit te betalen. Zijn reactie: "Tja, als ik zelf geen centjes heb, kan ik moeilijk uitbetalen..." Deze man is een oplichter!

Alle informatie over deze man is welkom zodat ik hem op wat voor een manier dan ook tot stoppen kan dwingen.

.

Piet

Re: Gezocht: Mensen die ook zijn benadeeld door JURGEN WEBER

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Gast,

Mail me en samen kunnen we iets ondernemen tegen deze oplichter.

Groeten,
Piet

Gast

Gast....niet met Piet mailen want hij was zelf ook verantwoordelijk voor deze puinhoop!

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Deze laatste reactie is waarschijnlijk van een lid van de Jurgen Weber Oplichter fanclub.
Deze man is een gevaar voor de samenleving

Meerdere mensen hebben grote sommen geld tegoed van deze oplichter, veroordeeld door de rechtbank in Arnhem.

Samen kunnen wij een vuist maken tegen dit soort tuig van de samenleving.
de deurwaarder is al thuis geweest bij weber om beslag te leggen en wij zoeken meerdere schuldeisers om het probleem definitief op te lossen en ons geld terug te krijgen van deze beroepsoplichter.

Mail me. [email protected]

Groeten,
Piet

Arie Jops

Ongelezen bericht door Arie Jops »

Piet Koremans is zelf lid van Pay-back!!!!!!!!!

Anrnold1973

Ongelezen bericht door Anrnold1973 »

Niet mailen!!! Nadat ik deze persoon gemaild heb had ik heel veel spam en een DNS te pakken.
Oppassen dus!

Gast

Gaat deze topic nu over Jurgen Weber of over Piet Nogwat?? Bel elkaar anders ipv te mailen. Kun je ook geen spam meer krijgen, hahahaha

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

Tros Radar Internetredactie

Gesloten