LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis string's

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
marian

gratis string's

Ongelezen bericht door marian »

hallo
ik heb in mei via internet 2 gratis stringetjes aan gevraag en ik moest dan 3.50 bezorg kosten betalen dus ik dacht dat is niet duur maar ik heb nooit die stringen gehad maar ik krijg wel steeks rekeningen ik wis niet waar van die rekenen waren maar daar reageerde ik niet op maar op een gegeven moment wel want ik kreeg ik een brief van de incasso bureau dat ik ff 68,65 euro moet betalen dus ik had gebeld waar voor het was het was voor die stringen die ik NOOIT heb gehad het bebrijf is van Patricia Holland

grtjs van Marian

Gast

Re: gratis string's

Ongelezen bericht door Gast »

Eerst lezen, scheelt weer een berichtje.

Dit hele forum staat er vol mee.

g.wijffels

Ongelezen bericht door g.wijffels »

ook ik ben telefonisch benaderd (Front int.) en er werd mij verzekerd dat de onderbroek gratis was. Ben ik dan toch verplicht om te betalen?
Ik had niet gereageerd om de 3,50 te betalen en nu heb ik een herineringsnota gekregen van 9,00 dus of ik nu 12,50 wil betalen.
graag een goed advies.

gerda wijffels

Gast

Geen onderbroek meer dragen.

veronique

Ongelezen bericht door veronique »

hehehehe goed ideeee :twisted: en nog lekker vrij gevoel ook. :wink:

Gast

Hoi Vero,

Ik draag al jaren alleen op maandag een onderbroek dan ben ik in alles geheelonthouder.

Gast

Bovendien gaan die onderbroeken dan veel langer mee. :D

anne501

Ongelezen bericht door anne501 »

naar aanleiding van het forum wil ik ook even graag wat kwijt. ben al een half jaar bezig uw dit bedrijf te mailen / aan te schrijven/bellen maar alleen maar deurwaarders. hoe kom ik er achter om ze aan te pakken. weet niet meer waar ik moet beginnen. kan iemand van radar mij terug mailen, gaat om frond en patricia. met vriendelijke groet anne.

Fumiyo

Ongelezen bericht door Fumiyo »

Tja, voor niets gaat de zon op.

Zoals altijd bij die het-is-te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedinngen, lees de KLEINE lettertjes!

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

@Fumiyo :P
Voor het eerst op internet jongetje ? En zoeken naar strings ook nog :o

Topic is al bija 4 jaar oud .....................

Gesloten