LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] greenpeace
greenpeace
hallo,
ik heb een probleem met greenpeace,
ik heb begin december shirt besteld, maar niet ontvangen, ik heb net NA de kerst gebeld en ze zeiden dat het pakketje was zoekgeraakt, of ik het nog wilde ontvangen als ze het hadden gevonden. dat wilde ik niet. dat was okè en ze zou de boel verwijderen voor me.
echter, ik januari werd er 25,0 euro lidmaatschap + 22,50 euro voor een bestelling van mijn rekening gehaald. ik heb gebeld. donatie meteen opgezegd, ik heb daar nooit25.00 per maand van gemaakt, en alles via de bank weer terug laten boeken, meteen doorgegeven dat ik nooit iets had ontvangen van Greenpeace en dus ook die 22,50 euro terug liet halen. men begreep het, en het was allemaal in orde.
we zijn nu in maart, en vorige week is er weer geld van mijn rekening gehaald. 22,50!
ik heb weer contact opgenomen met Greenpeace, die zeggen dat alles wat op mijn naam staat opgeheven is, zij halen GEEN geld van mijn rekening zegt ze, dat doen ze in Belgie, waar ze de bestellingen versturen. Daar moet ik contact mee opnemen.
okè, doen we dat...
probleem, belgie is bereikbaar op normale werkdagen van 10 tot 12 en van 13 tot 16 uur.
ik heb dus heel vorige week,elke middag op DIE tijden gebeld en kreeg elke keer een bandje dat ze je niet te woord kunnen staan.
helaas heb ik ook geen adres waar ik een rode kaart naartoe kan sturen zodat Ze geen geld meer mogen innen van mijn rekening.
de mevr. van Greenpeace in A'dam wist dat adres niet
iemand ervaring met deze manier van handelen van Greenpeace?
en hoe is het opgelost?
ik heb een probleem met greenpeace,
ik heb begin december shirt besteld, maar niet ontvangen, ik heb net NA de kerst gebeld en ze zeiden dat het pakketje was zoekgeraakt, of ik het nog wilde ontvangen als ze het hadden gevonden. dat wilde ik niet. dat was okè en ze zou de boel verwijderen voor me.
echter, ik januari werd er 25,0 euro lidmaatschap + 22,50 euro voor een bestelling van mijn rekening gehaald. ik heb gebeld. donatie meteen opgezegd, ik heb daar nooit25.00 per maand van gemaakt, en alles via de bank weer terug laten boeken, meteen doorgegeven dat ik nooit iets had ontvangen van Greenpeace en dus ook die 22,50 euro terug liet halen. men begreep het, en het was allemaal in orde.
we zijn nu in maart, en vorige week is er weer geld van mijn rekening gehaald. 22,50!
ik heb weer contact opgenomen met Greenpeace, die zeggen dat alles wat op mijn naam staat opgeheven is, zij halen GEEN geld van mijn rekening zegt ze, dat doen ze in Belgie, waar ze de bestellingen versturen. Daar moet ik contact mee opnemen.
okè, doen we dat...
probleem, belgie is bereikbaar op normale werkdagen van 10 tot 12 en van 13 tot 16 uur.
ik heb dus heel vorige week,elke middag op DIE tijden gebeld en kreeg elke keer een bandje dat ze je niet te woord kunnen staan.
helaas heb ik ook geen adres waar ik een rode kaart naartoe kan sturen zodat Ze geen geld meer mogen innen van mijn rekening.
de mevr. van Greenpeace in A'dam wist dat adres niet
iemand ervaring met deze manier van handelen van Greenpeace?
en hoe is het opgelost?
Re: greenpeace
dat moet met een rode kaart, en die kan ik niet opsturen omdat niemand het adres kan vertellen
dat hoeft niet met een rode kaart.naar de bank gaan en
nmr.laten blokkeren voor greenp.
nmr.laten blokkeren voor greenp.
dat hebben ze me op de bank niet verteld, die zeiden dat ik het met de kaart moest doen. maar ik zal morgen nogeens bellen, ik heb hier zo de pest in.
heb het zelfde gehad met een bedrijf haalde ookongevraagd
geld van de rek. bij de bank mijn nmr.geblokkeerd voor dat
bedrijf geen problemen meer.
geld van de rek. bij de bank mijn nmr.geblokkeerd voor dat
bedrijf geen problemen meer.
Greenpeace moet de centen voor die geldverslindende nutteloze acties van ze toch ergens vandaan halen ?
Even met Google zoeken leverde de volgende informatie op:
Adressen:
Greenpeace Belgium vzw
Haachtsesteenweg 159
1030 Brussel (Schaarbeek)
Telefoon: 02 - 274 02 00
Fax: 02 - 274 02 30
e-mail: Infodienst Greenpeace Belgium
Bankrekeningnummer: 001-1380706-84 (Fortis Bank)
Greenpeace International
Ottho Heldringstraat 5
1066 AZ Amsterdam, Nederland
Tel: +31 20 514 81 50
Fax: +31 20 514 81 51
e-mail: Supporter services Greenpeace International
Wij hebben ook een kantoor bij het hoodfkwartier van de Europese Unie:
Greenpeace European Unit
Rue Belliard 199
1040 Brussel, Belgium
Tel: +32 2 274 19 00
Fax: +32 2 274 19 10
e-mail:European Unit
Adressen:
Greenpeace Belgium vzw
Haachtsesteenweg 159
1030 Brussel (Schaarbeek)
Telefoon: 02 - 274 02 00
Fax: 02 - 274 02 30
e-mail: Infodienst Greenpeace Belgium
Bankrekeningnummer: 001-1380706-84 (Fortis Bank)
Greenpeace International
Ottho Heldringstraat 5
1066 AZ Amsterdam, Nederland
Tel: +31 20 514 81 50
Fax: +31 20 514 81 51
e-mail: Supporter services Greenpeace International
Wij hebben ook een kantoor bij het hoodfkwartier van de Europese Unie:
Greenpeace European Unit
Rue Belliard 199
1040 Brussel, Belgium
Tel: +32 2 274 19 00
Fax: +32 2 274 19 10
e-mail:European Unit
bedankt!
morgen ga ik meteen bellen, als het tenminste een ''normale''werkdag is.
morgen ga ik meteen bellen, als het tenminste een ''normale''werkdag is.
karr-1
Geplaatst op 13 Mrt 2005 19:08 door karr-1
Greenpeace moet de centen voor die geldverslindende nutteloze acties van ze toch ergens vandaan halen ?
Hier ben ik het volledig mee eens, volgens mij dient deze club alleen maar ter meerdere eer en glorie van de actievoerders. Mogelijk hebben ze geen zin om iets anders te doen, dan een ander lastig vallen, met hun nutteloze acties.
Inderdaad, volgens mij kunnen/willen ze niets anders meer. Ze voeren gewoon actie om de actie en niet om iets te bereiken. En wij er maar geld inpompen....
Hoezo wij er maar geld inpompen.
Het ligt toch aan je eigen of je wel
of niet betaald.
Ze krijgen alles via donatie binnen
en daar wordt ook rekenschap over
afgelegd.
Het ligt toch aan je eigen of je wel
of niet betaald.
Ze krijgen alles via donatie binnen
en daar wordt ook rekenschap over
afgelegd.
Tsja maar wie zegt mij dat ze dat geld wat ze binnen krijgen ook nuttig gebruiken. Al die schepen, auto's, kantoren en mensen moeten toch ook ergens van betaald worden lijkt mij.
Bovendien is het nut van deze acties mij nog nooit duidelijk geweest. Laten we ons vastketenen aan een ander schip om te voorkomen dat het uitvaart of op een treinrails gaan liggen om de trein tegen te houden. Kom op zeg, ga een baan zoeken en doe iets nuttigs voor de maatschappij.
Bovendien is het nut van deze acties mij nog nooit duidelijk geweest. Laten we ons vastketenen aan een ander schip om te voorkomen dat het uitvaart of op een treinrails gaan liggen om de trein tegen te houden. Kom op zeg, ga een baan zoeken en doe iets nuttigs voor de maatschappij.
Karr-1 misschien vind jij het niet nuttig wat deze mensen doen
maar er zijn er duizenden die dat wel vinden.
Het valt mij wel op dat je regelmatig je eigen mening naar voren
gooit en totaal geen respect heb voor iemand anders zijn mening.
Dat jij vindt dat ze niks doen is jou mening en ik respecteer dat
je er voor uitkomt,maar er zijn zat mensen die wel vinden dat ze goed
werk doen .
Dus niet meer zitten van ga een baan zoeken en nuttig werk doen
want volgens mij (let wel mij)doen ze dat.
maar er zijn er duizenden die dat wel vinden.
Het valt mij wel op dat je regelmatig je eigen mening naar voren
gooit en totaal geen respect heb voor iemand anders zijn mening.
Dat jij vindt dat ze niks doen is jou mening en ik respecteer dat
je er voor uitkomt,maar er zijn zat mensen die wel vinden dat ze goed
werk doen .
Dus niet meer zitten van ga een baan zoeken en nuttig werk doen
want volgens mij (let wel mij)doen ze dat.
ik heb elke maand een donatie gegeven aan greenpeace, maar eigenhandig was dat zomaar ineens behoorlijk verhoogd naar 25 euro per maand men wist niet hoe dat kon....
toen er ook nog geld van mijn rekening werd gehaald terwijl ik nooit iets heb ontvangen was voor mij de maat vol en heb ik alles beeindigd.
vandaag wel contact gehad met greenpeace, als het goed is krijg ik een schriftelijke bevestiging dat ik mijn bestelling nooit heb ontvangen, mocht het nog 1 x fout gaan (dat beurt echt niet meer) dan heb ik in elk geval een bewijs dat er nooit iets is gekomen.
greenpeace ik geloof er niet meer zo in....
toen er ook nog geld van mijn rekening werd gehaald terwijl ik nooit iets heb ontvangen was voor mij de maat vol en heb ik alles beeindigd.
vandaag wel contact gehad met greenpeace, als het goed is krijg ik een schriftelijke bevestiging dat ik mijn bestelling nooit heb ontvangen, mocht het nog 1 x fout gaan (dat beurt echt niet meer) dan heb ik in elk geval een bewijs dat er nooit iets is gekomen.
greenpeace ik geloof er niet meer zo in....