LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Greetz; niet bezorgd op moederdag!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nadineh

Greetz; niet bezorgd op moederdag!

Ongelezen bericht door nadineh »

Via greetz. be een bloemetje besteld voor moederdag (5 dagen ervoor) extra verzendkosten betaald voor die dag en is niet bezorgd! krijg van de klantendienst dat ze niet weten waarom niet is bezorgd en weten dus ook niet of vandaag nog gaat worden bezorgd! Krijg een kortingsvoucher voor een volgende bestelling van 10 euro (maar eigenlijk maar 7 daar ik meer dan de gewone verzendkosten heb betaald). hebben meer mensen deze ervaring?
Daar mijn moeder niets van haar kinderen heeft gehoord, en wij zaten te gniffelen omdat we haar op deze manier zouden verrassen. vinden jullie dan onredelijk dat ik een voucher van 7 euro niet voldoende vindt op een bestelling van meer dan 30 euro?

rvjapio

Re: Greetz; niet bezorgd op moederdag!

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ik vind dat u gewoon uw geld terug moet krijgen. Er is een wanprestatie geleverd.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

In Nederland zou je kunnen ontbinden, maar hoe dat in Belgie geregeld is kunt u beter op een Belgisch forum vragen.

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

Wij sturen vaak met Greetz.nl . Heb hetzelfde als u ook 1 keer gehad heb toen het volledige bedrag terug ontvangen...

Erwin uit Oosterhout

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Mooi. Goede reden om voortaan zelf langs te gaan en persoonlijk een bloemetje te bezorgen.

Gesloten