| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GroenLinks-vrouwen willen man in gouden zwembroek
GroenLinks-vrouwen willen man in gouden zwembroek
Hebben deze politici nu echt niets beters te doen dan zich over dergelijke flauwekul druk te maken: http://www.zibb.nl/nieuws/opmerkelijk/n ... index.html
Wordt zo te lezen toch tijd om die kamers weer naar 100 en 50 zetels terug te brengen; zal het gehalte waarschijnlijk niet verbeteren, maar het is - helaas natuurlijk pas op den duur - wel een kostenbesparing waar je mee thuis kunt komen.
Wordt zo te lezen toch tijd om die kamers weer naar 100 en 50 zetels terug te brengen; zal het gehalte waarschijnlijk niet verbeteren, maar het is - helaas natuurlijk pas op den duur - wel een kostenbesparing waar je mee thuis kunt komen.
-
Fac ut vivas !!!
Re: GroenLinks-vrouwen willen man in gouden zwembroek
weer? wanneer was dit dan het geval?weer naar 100 en 50
Echt weer iets voor GroenLinks. Wat ontzettend suf.
-
jiping
Ik vind het geen flauwekul,
Als een christelijke partij die op een on-democratische manier door samenloop van omstandigheden, en dus niet door de enorme hoeveelheid stemmen 1 van de beleidsmakers wordt en dan meteen nederland 50 jaar terug in de tijd wil sturen door afbeeldingen van een vrouw in een badpak in het straatbeeld te verbieden dan moet daar wat mij betreft tegenin gegaan worden
.
Ik vind het juist vrouwonvriendelijk dat zo'n partij denkt dat vrouwen niet in staat zijn zelf zo'n beslissing te nemen en dat ze daarom door de christelijke partij tegen zichzelf beschermt moeten worden door badpakreclames in het openbaar te verbieden.
dat is pas kleinerend.
Als de Christenunie in de eerste plaats met zo'n belachelijk voorstel van verbod komt dan mag daar wat mij betreft en net zo belachelijke tegenactie voor ondernomen worden.
Als een christelijke partij die op een on-democratische manier door samenloop van omstandigheden, en dus niet door de enorme hoeveelheid stemmen 1 van de beleidsmakers wordt en dan meteen nederland 50 jaar terug in de tijd wil sturen door afbeeldingen van een vrouw in een badpak in het straatbeeld te verbieden dan moet daar wat mij betreft tegenin gegaan worden
.
Ik vind het juist vrouwonvriendelijk dat zo'n partij denkt dat vrouwen niet in staat zijn zelf zo'n beslissing te nemen en dat ze daarom door de christelijke partij tegen zichzelf beschermt moeten worden door badpakreclames in het openbaar te verbieden.
dat is pas kleinerend.
Als de Christenunie in de eerste plaats met zo'n belachelijk voorstel van verbod komt dan mag daar wat mij betreft en net zo belachelijke tegenactie voor ondernomen worden.
Groen Links-vrouwen willen man UIT gouden zwembroek.GroenLinks-vrouwen willen man in gouden zwembroek
Zo hoort het er te staan en niet anders,[/b]
1) Prima idee wanneer hij de zwembroek van die vouw daarvoor gebruiktGroenLinks-vrouwen willen man in gouden zwembroek
De vrouwen binnen de GroenLinksfractie in de Tweede Kamer willen graag dat een afbeelding van een man in gouden zwembroek aan de gevel van een Utrechts winkelpand komt te hangen. Ze vinden het seksistisch dat daar een poster hangt met een vrouw in gouden bikini als reclame voor een lingerieketen.
2) Een vrouw in een gouden bikini vinden ze seksistisch maar ze willen wel een man in een zwembroek?
3) Die vrouw hoeft die bikini toch niet te dragen? Gaat ze toch gewoon topless... dan in er pas ECHT sprake van gelijkheid
-
bodejosm43
Misschien een idee voor jou om in een goudkleurig vleerrmuispak te poseren?

-
Captain Pervert
Er zijn zat billboards met afbeeldingen van mannelijke Calvin Klein modellen. Dus waar dit over gaat, ik zou het niet weten.
Iemand er eigenlijk al eens bij stil gestaan dat het misschien een zaak is die alleen dameslingerie verkoopt? Dan ga je daar toch niet een vent in een gouden zwembroek naast hangen? Hoewel... Donald Duck in zijn zwembroek ernaast zou wel grappig zijnZe vinden het seksistisch dat daar een poster hangt met een vrouw in gouden bikini als reclame voor een lingerieketen.
-
bodejosm43
Ken uw klassiekers. Donald Duck draagt wel een shirt, of iets dergelijks, maar de laatste keer dat ik het blad met die naam gelezen heb, droeg ie GEEN broek.
Nooit iemand opgevallen?
Nooit iemand opgevallen?
-
jiping
maar als hij onder de douche vandaankomt heeft hij wél een handdoek omgeslagen om de boel te bedekken
Je doet net of je Donald Duck maar een paar keer leestGeplaatst op 30 Apr 2007 16:30 door bodejosm43
Ken uw klassiekers. Donald Duck draagt wel een shirt, of iets dergelijks, maar de laatste keer dat ik het blad met die naam gelezen heb, droeg ie GEEN broek.
Nooit iemand opgevallen?
bodejosm43 maar volgen mij lees je hem elke week
Ik ben al ruim 50 jaar geabonneerd op de Duck en lees
hem nog met plezier hoor.En hij heeft geen broek aan omdat
iedereen probeerd hem een veer in zijn reet te steken
vandaar dat hij een verenpakkie aanheeft met een matrozen
jasje en petje.