LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon levert niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ErikaZ

Groupon levert niet

Ongelezen bericht door ErikaZ »

25 december heb ik via Groupon een hondenmand besteld en betaald.
16 januari kreeg ik een mailtje:
" Helaas hebben we van onze partner begrepen dat de levering vertraagd is. U kunt uw Roadsign hondenmand of kussen nu in de week van 28 januari verwachten.
Onze excuses voor het ongemak."

Dinsdag 5 februari maar eens gebeld waar de mand bleef.
Daarvoor moest ik maar contact opnemen met de leverancier cq partner.
Dat heb ik gedaan. De leverancier vertelde mij dat Groupon tot voor kort de partners zelf hun spullen liet verzenden, maar dat zij dat nu veranderd hebben. De partner levert uit naar Groupon en zijn doen de verzending via hun magazijn in Tilburg.
Mijn verzending (en daarmee alle manden die op deze aanbieding golden) moest 9 januari jl. aangeleverd zijn. Dat heeft de leverancier gedaan.

Hoe slecht is het dan dat Groupon doodleuk een mailtje stuurt naar mensen die de mand besteld hebben dat door de partner vertraagd is!

Ik heb Groupon dezelfde dinsdag na het telefoongesprek met de partner weer teruggebeld.
Ik heb daarin aangegeven dat ik de leverancier gesproken heb en dat hij uitgeleverd heeft.
En dat ik uiterlijk vrijdag 8 februari de mand in huis wil hebben.
Dat leek mij toch niet teveel gevraagd voor een bestelling van 25 december!
Ze gingen hun best doen...het ging naar de interne afdeling...Ik gaf aan dat allemaal mooi te vinden maar dat ik los van een interne afdeling ik de mand op vrijdag 8 februari in huis wilde hebben.
Waarna mij doodleuk werd gezegd: "Mevrouw ik herhaal wat ik al eerder heb gezegd, het zit bij de interne afdeling en als u geen nieuwe vragen heeft ga ik nu dit gesprek beëindigen."

?????????????!!!! :evil:

Vandaag is het vrijdag 8 februari. En er is geen mand. Ik heb gebeld. Een heel vaag verhaal dat het bij de interne afdeling is, dat er een track en tracenummer is van Selektvracht maar dat is van de partner naar Groupon en ze zijn bezig om te kijken wanneer ik de mand zou krijgen.

Nee, daar ging ik dus niet mee akkoord. Ik heb al aangeven dat ze tot vandaag de tijd hadden om te leveren. Ik accepteer geen uitstel meer. Dus ik wilde mijn geld terug.
Dat kon niet, zei de mevrouw, want mijn annuleringtermijn is verstreken.
Op mijn reactie dat ik 25 december al betaald heb en dat verplichtingen wederzijds zijn: ik betaal en zij hebben de plicht tot leveren, kreeg ik weer de opmerking dat het gesprek beëindigd ging worden!!!

Ik heb voor de zekerheid de partner nog 1x gebeld. Hij bevestigde dat hij 9 januari heeft uitgeleverd.
En dat als ik mijn geld terugkrijg ik de mand voor dezelfde prijs bij hem alsnog kan bestellen....die dan binnen twee dagen in huis zou zijn...

Nu ga ik dus Groupon officieel aanschrijven dat zij nalatig zijn en mijn geld terug wil.
Het is een schande dat zij:
- Niet leveren wat betaald is.
- Geen geld terug geven terwijl zij degene zijn die in gebreke blijven.
- Gesprekstechnieken gebruiken die er op gericht zijn om de klant te stoppen als ze er niet uitkomen.

Iemand nog advies?

sephora30

Re: Groupon levert niet

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja misschien eerder de zoekfunctie op dit forum gebruiken, dus voordat je iets gaat bestellen.

sjoegel

Re: Groupon levert niet

Ongelezen bericht door sjoegel »

Deze club staat zeer, zeer slecht bekend.

Even zoeken op internet en je komt duizenden klachten tegen.

Kijk ook even onder Infurn. veel mensen zijn opgelicht en wachten nog op hun geld.

Gesloten