Hallo, ik heb op 31 december 2012 een product bij groupon besteld en betaald via paypal, op 18 januari heb ik gebelt naar de klantenservice om te vragen wanneer ik mijn bestelling zou krijgen en ze hebben mij gezegt dat dat op 26 januari zou gebeuren. Dat is dus niet zo geweest,Begin februari heb ik gebelt om te vragen wat er aan de hand was en toen kreeg ik te horen dat ik 5 dagen af moest wachten, en na 1 week heb ik weer opnieuw gebelt en krijg ik te horen dat groupon nu pas contact gaan opnemen met de leverancier...
Ik wil nu echt weten wat er aan de hand is en mijn geld terug of de lamp, ik hoef geen grouponcredits ik wil gewoon datgene waarvoor ik betaald heb of mijn geld!
Ik heb ook via paypal een claim ingedient en daar is nog niks aan gedaan
Ik vrees dat groupon mij opgelicht heeft en dat dit gewoon lang gaat duren en dat wanneer de grouponbon verlopen is ik gewoon mijn geld kwijt ben.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] groupon niks ontvangen wel betaald
-
fruitstick
-
toos (van bep&toos)
Re: groupon niks ontvangen wel betaald
Ja, dat kan ik helaas niet uitsluiten. Misschien de volgende keer beter iets meer betalen en naar een echte winkel gaan.fruitstick schreef:Ik vrees dat groupon mij opgelicht heeft en dat dit gewoon lang gaat duren en dat wanneer de grouponbon verlopen is ik gewoon mijn geld kwijt ben.
Re: groupon niks ontvangen wel betaald
Een PayPal claim wordt niet even binnen een dag afgehandeld. Je kan precies zien hoe dat loopt, dus waarom moet je daar nu al over zeuren?