| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heerlijkthuis.nl
Heerlijkthuis.nl
Ik heb een vraag. Ik heb vorig jaar een abonnement genomen bij Heerlijkthuis.nl. Nu werd er verteld door de man die bij ons thuis kwam om het contract af te sluiten dat we na de eerste betaling direct een tablet cadeau kregen. Ik heb direct de eerste betaling gedaan, maar het cadeau bleef uit. Na 3 maanden kreeg ik de volgende nota binnen. Daar heb ik mee gewacht met betalen, maar na overleg met de man die thuis was geweest heb ik hem toch betaald omdat ze 13 weken van betalingen binnen moesten hebben eer wij het tablet kregen. Toen werd er verteld dat het tablet besteld moest worden. Nu heb ik inmiddels het derde termijn ook betaald maar nog steeds geen tablet. Ik heb met de man gebeld die thuis is geweest, maar die is op vakantie en kan niets regelen. Ik heb heerlijkthuis zelf gebeld en die gingen het nakijken en zouden mij direct terug bellen, maar helaas krijg ik dus niets te horen. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, ik heb zo het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb al tegen de tussenpersoon gezegd dat ze mijn abonnement gelijk mogen opzeggen na een jaar, maar wat kan ik er nu aan doen dat ik toch het tablet krijg? Ik hoor het heel graag van u. Vriendelijke groet, M. van der Wiel
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Heerlijkthuis.nl
Vraagje - u schrijft "er werd verteld".
Maar, is deze toezegging ook op schrift gesteld?
Want dan kan je 'heerlijkthuis.nl' aanschrijven en melden dat men zich niet aan de overeenkomst houd, en per direct zelfs ontbinden.
Zo niet, word het toch lastig om te bewijzen dat die toezegging gedaan is.
Maar, is deze toezegging ook op schrift gesteld?
Want dan kan je 'heerlijkthuis.nl' aanschrijven en melden dat men zich niet aan de overeenkomst houd, en per direct zelfs ontbinden.
Zo niet, word het toch lastig om te bewijzen dat die toezegging gedaan is.
Goedemiddag,
Ik heb een contract getekend waarin dit ook beschreven staat. Nu heb ik nog telefonisch contact met ze opgenomen, maar krijg nu mijn tablet pas als de volgende kwartaaltermijn betaald was. Ben zo ontzettend boos geworden dat ik heb gezegd dat ik de leesmap per direct op wilde zeggen. Ik heb de map die ik in huis had netjes terug gegeven en heb de andere map geweigerd. Vandaag lag er een brief van Heerlijkthuis op de mat met de mededeling dat ik binnen tien dagen een bedrag van € 139,05 moet betalen, zodra ik dit niet doet wordt deze verhoogd met € 35,00 en anders gaat het naar een incassobureau. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dit verder op moet lossen. Maar ik wil onder geen beding die leesmap meer ontvangen. Ik hoop dat u mij misschien iets verder kunt helpen.
Vriendelijke groet, Marjan
Ik heb een contract getekend waarin dit ook beschreven staat. Nu heb ik nog telefonisch contact met ze opgenomen, maar krijg nu mijn tablet pas als de volgende kwartaaltermijn betaald was. Ben zo ontzettend boos geworden dat ik heb gezegd dat ik de leesmap per direct op wilde zeggen. Ik heb de map die ik in huis had netjes terug gegeven en heb de andere map geweigerd. Vandaag lag er een brief van Heerlijkthuis op de mat met de mededeling dat ik binnen tien dagen een bedrag van € 139,05 moet betalen, zodra ik dit niet doet wordt deze verhoogd met € 35,00 en anders gaat het naar een incassobureau. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dit verder op moet lossen. Maar ik wil onder geen beding die leesmap meer ontvangen. Ik hoop dat u mij misschien iets verder kunt helpen.
Vriendelijke groet, Marjan
-
Guardian72
- Contacteer:
Telefonisch is niet zo zinvol - men kan dan van alles beweren.
Ik zou ze nogmaals attenderen, via een brief, mail of fax, op de overeenkomst en welke voorwaarden er aan verbonden zijn voor beide zijden.
Als men zich niet aan deze voorwaarden houd, is het contract ongeldig, en dus per direct ontbonden zonder enige verplichting van uw kant.
Zeker als je dit zwart op wit hebt..
Neem anders eens contact op met het juridisch loket - om het contract even te laten controleren.
Zij kunnen je allicht nog beter helpen, en misschien ook een goede brief helpen opstellen
Ik zou ze nogmaals attenderen, via een brief, mail of fax, op de overeenkomst en welke voorwaarden er aan verbonden zijn voor beide zijden.
Als men zich niet aan deze voorwaarden houd, is het contract ongeldig, en dus per direct ontbonden zonder enige verplichting van uw kant.
Zeker als je dit zwart op wit hebt..
Neem anders eens contact op met het juridisch loket - om het contract even te laten controleren.
Zij kunnen je allicht nog beter helpen, en misschien ook een goede brief helpen opstellen