LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HErhalingen bij de TROS
HErhalingen bij de TROS
De TROS heeft nu wel een dieptepunt bereikt, eerst is het de constante herhalingen van herhalingen. Maar wat zie ik vandaag: Nederland 2 17.00 uur: Funniest Home Videos, Nederland 3 17.00 uur: Funniest Home Videos
Dit is wel erg krom, waarom hebben we dan 3 zenders?!?!
Mensen word eens wakker bij de TROS en kom eens onder dat stof vandaan!
Dit is wel erg krom, waarom hebben we dan 3 zenders?!?!
Mensen word eens wakker bij de TROS en kom eens onder dat stof vandaan!
Re: HErhalingen bij de TROS
Nu Hen3. Niet alleen bij de Tros hoor! Wat dacht je van de commerciele? Die kunnen er ook wat van. Ik kijk zo wie zo al weinig tv, maar die enkele keren dat ik kijk zie soms progamma,s van zo,n 3 jaar terug.
Neem dat progamma bij RTL4 over dat buren elkaars huizen verbouwen. Ik ben in Spanje op vakantie, zet even daar de tv aan en blijf eigenlijk even hangen bij dat progamma. Aan het einde wordt gezegd, hoeveel dat alles gekost heeft en daar spreekt met in Guldens. Nouja zeg, dan voel ik me toch behoorlijk beledigd, dat ik daar naar heb zitten kijken.
Dat wilde ik ff kwijt.
AK
Neem dat progamma bij RTL4 over dat buren elkaars huizen verbouwen. Ik ben in Spanje op vakantie, zet even daar de tv aan en blijf eigenlijk even hangen bij dat progamma. Aan het einde wordt gezegd, hoeveel dat alles gekost heeft en daar spreekt met in Guldens. Nouja zeg, dan voel ik me toch behoorlijk beledigd, dat ik daar naar heb zitten kijken.
Dat wilde ik ff kwijt.
AK
Waarom kijk je er dan naar AK ????Ik kijk nooit tv in het buitenland.Maar in spanje heb je accomodaties met tv. Ik zeg altijd maar weer wat je niet ziet misje ook niet.En meestal zit je heerlijk met elkaar te kleppen. .Ook hebben we daar helemaal geen t.v Gelukkig maar want het is niet anders dan herhalingen over de meeste netten.Maar dat kan je ook weten.We missen de tv ook in het geheel niet.We zijn s;avonds ook af geknoedeld als we gezellig gekletst hebben en gelachen met elkaar dan ben ik ook zo in slaap en smorgens goed uitgerust en vroeg uit de veren.ik ga weer er van tussen. gr: nel
Nu Nel, normaal kijken wij in de vakantie ook geen tv. Maar je weet wel hoe het gaat , de èèn gaat ff douchen en ik zet ff de tv aan. Soms ook alleen ff voor het nieuws, als je toch een tv op je kamer hebt.
Waar het om gaat is, dat er zoveel herhalingen op de tv zijn, dat ik blij ben dat ik ook nog wel andere hobby,s (internetten ed) heb en dat ik niet afhankelijk ben van de tv. Wat een progamma,s soms! Dat bedoel ik maar!
AK
Waar het om gaat is, dat er zoveel herhalingen op de tv zijn, dat ik blij ben dat ik ook nog wel andere hobby,s (internetten ed) heb en dat ik niet afhankelijk ben van de tv. Wat een progamma,s soms! Dat bedoel ik maar!
AK
Heb je nog lekker kunnen zitten in die stoelen voor de ingang naar depier toe AK ???Heb je ze gevonden nog.????Ik zie ze steeds als we naar de pier gaan !!!!!!En nu gaan de programma;s weer beginnen en hopelijk niet zoveel herhalingen. Soms wel meerdereherhalingen op de tv.Maar dan ga ik puzzelen.Nog veel kijk plezier en forums lezen.Dat heb ik veel gedaan en niet uit gekomen en nu dan weer even proberen.
de groetjes ..Nel-foppe. P.S Ik heb een nieuws brief gekregen van transavia,en het heet vanaf volgend jaar geen basiq
air maar gewoon de naam van transavia.Dan weet je dat alvast. Basiq air valt weg.Ik krijg regelmatig post van die maatschappij.Best interessant. doei.!!!
de groetjes ..Nel-foppe. P.S Ik heb een nieuws brief gekregen van transavia,en het heet vanaf volgend jaar geen basiq
air maar gewoon de naam van transavia.Dan weet je dat alvast. Basiq air valt weg.Ik krijg regelmatig post van die maatschappij.Best interessant. doei.!!!
Voor mij hoeft het ook niet direkt tv. op vakantie, maar als je wel tv. hebt zou ik het wel op prijs stellen dat je rtl.4 kan ontvangen alleen maar voor het journaal.
Maar meestal heb je alleen maar buitenlandse zenders.
Nou laat die tv. dan maar weg.
Maar meestal heb je alleen maar buitenlandse zenders.
Nou laat die tv. dan maar weg.
Nu beste vakantiegast. Toevallig hadden ze daar alleen maar als Nederlandse zender, RTL 4 op de tv. Anders hoeft het inderdaad voor mij ook niet. Ik versta wel redelijk Engels, maar het is toch fijner om het in je eigen taal te horen. Maar voor de rest boeit de tv mij, vooral op vakantie echt niet.
Ja Nel. ik heb de stoelen gevonden op Schiphol en ook gebruik van gemaakt. Hadden de laatste trein genomen dus vrij vroeg op Schiphol en lekker gerelaxt in die stoelen. En dat van Basic Air heb ik inmiddels ook gelezen. Ach, volgens mij veranderd er niet zo veel dan alleen de naam. Het hoorde toch al bij Transavia.
GR. AK
Ja Nel. ik heb de stoelen gevonden op Schiphol en ook gebruik van gemaakt. Hadden de laatste trein genomen dus vrij vroeg op Schiphol en lekker gerelaxt in die stoelen. En dat van Basic Air heb ik inmiddels ook gelezen. Ach, volgens mij veranderd er niet zo veel dan alleen de naam. Het hoorde toch al bij Transavia.
GR. AK
Hallo Mensen,
Dit is geen chatbox hoor, maar bedoelt op de stelling dat de Tros 2 dezelfde programma's op hetzelfde tijdstip uitzend!!!
Laat we even ontopic blijven aub.
Dank u wel.
Dit is geen chatbox hoor, maar bedoelt op de stelling dat de Tros 2 dezelfde programma's op hetzelfde tijdstip uitzend!!!
Laat we even ontopic blijven aub.
Dank u wel.
Ik denk hen3 dat het per ongeluk twee keer een zelfde programma is uit gezonden op een dag. Dat is jammer voor je maar het is nu eenmaal gebeurt. Maar je weet net zo goed dat het de hele zomer al herhalingen voor komen en let wel op verschillende zenders niet alleen de tros.Dat weten we wel zo langzamer hand.En wie weet wist de tros,of had het niet in de gaten dat het op een avond twee de zelfde uitzendingen waren. Nu dat kan gebeuren. Het is niet leuk maar ja ,het is voor gekomen. En wat nu. ????Dan ga je toch op een andere zender kijken.Nou succes maar weer en hopelijk kijk je met meer plezier naar de uitzending.Ik heb ook wel een dezelfde aflevering gezien op een zender,en dan ga ik wat anders bekijken en zep dan verder. gr ...nel
Boer, wat zeg je van mijn kippen? Boere l**. Of is het boeren?
Nee hoor! Wij hebben een TV (16:9) waar je het beeld kunt halveren en 2 verschillende dingen kunt zien.Geplaatst op 08 Sep 2004 18:32 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
ach je kan toch maar naar 1 zender tegelijk kijken
Kzie dat Konijn ook weer aan de betere hand is....Ja toch, Boer?
Natuurlijk herhaalt iedereen maar de Tros is echt de koploper .
Ze zijn gewoon aan het sparen om commercieel te gaan worden .
Niks op mis mee natuurlijk .Wie doet dat niet als men wat nieuws wilt beginnen maar er zit hier wel belastinggeld(kijk en luistergeld vroeger) in .
Het is hier voor sommige erg moeilijk om hier Onn_Topic (bij het onderwerp) te blijven .
Ze zijn gewoon aan het sparen om commercieel te gaan worden .
Niks op mis mee natuurlijk .Wie doet dat niet als men wat nieuws wilt beginnen maar er zit hier wel belastinggeld(kijk en luistergeld vroeger) in .
Het is hier voor sommige erg moeilijk om hier Onn_Topic (bij het onderwerp) te blijven .