@@@
Zojuist heb ik de hier volgende mail naar de RadarRedactie gestuurd:
Dit is geen waarschuwing, maar een verzoek. Breng de in- en externe wantoestanden bij TNT eens in het TV-programma Radar onder de aandacht. De afhandeling van post is een belangrijke en vitale dienst voor de consument. Het wordt van kwaad tot erger. Post die niet aankomt, post die niet meer op maandag wordt bezorgd, post die te laat aankomt, post die struktureel verkeerd wordt bezorgd, volle postzakken die door de papiershredder gaan, postbodes die de brieven tijdelijk en/of langdurig onder het bed stallen, pakjes die verdwijnen, pakjes die beschadigd zijn en waarvan de inhoud niet meer klopt, pakjes die bij de buren voor de voordeur worden gezet of met bruut geweld door de brievenbus worden gedouwd, om van de vaak niet professionele en hautaine klachtenbehandeling van de klanten door de serviceafdeling maar niet te spreken. Kortom, er is alle aanleiding om hier een landelijk scorend item van te maken.
Maxiem.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het TNT drama.
-
MAXIEM
Het TNT drama.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 17 okt 2010 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pindakaaspotje
Re: Het TNT drama.
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MAXIEM
Pindakaaspotje
Klopt, maar mijn bericht was van 20.13 uur. Commentaar: het is nog veel erger dan ik dacht.
Maxiem.
Klopt, maar mijn bericht was van 20.13 uur. Commentaar: het is nog veel erger dan ik dacht.
Maxiem.
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat ik niet begrijp dat TNT zoveel mensen mag ontslaan van de rechter.
Ze willen van de postbodes af, en wel allemaal.
Maar te gelijk maken ze volop reclame op de radio kom werken als postbode voor TNT.
Waarom mensen ontslaan om vervolgens nieuwe aan te nemen.
Ik hoor dagelijks die reclame, daar kan de rechter toch niet in mee gaan en anders hun bond.
Of ben ik nu gek
Ze willen van de postbodes af, en wel allemaal.
Maar te gelijk maken ze volop reclame op de radio kom werken als postbode voor TNT.
Waarom mensen ontslaan om vervolgens nieuwe aan te nemen.
Ik hoor dagelijks die reclame, daar kan de rechter toch niet in mee gaan en anders hun bond.
Of ben ik nu gek
-
MAXIEM
Je schrijft:
Hoe gek het ook moge klinken, maar TNT is grotendeels in handen van Amerikanen en die hebben alleen maar belang bij een hogere jaarwinst. Het aannemen van postbezorgers is een stuk goedkoper. Voor elke postbode komen niet meer dan 2 parttimers in dienst en niet 3 zoals wel zou moeten om hetzelfde werk te doen. Op 10.000 postbodes is dat al gauw een besparing (lees: winst) van honderd miljoen euro per jaar.
Zolang dit bedrijf binnen de Nederlandse wetgeving blijft, kan ook een rechter hier niks aan doen en de vakbond eigenlijk ook niet. In feite is het het voetvolk dat wél iets kan doen en dat is massaal staken.
Maxiem.
SterremanWaarom mensen ontslaan om vervolgens nieuwe aan te nemen.
Hoe gek het ook moge klinken, maar TNT is grotendeels in handen van Amerikanen en die hebben alleen maar belang bij een hogere jaarwinst. Het aannemen van postbezorgers is een stuk goedkoper. Voor elke postbode komen niet meer dan 2 parttimers in dienst en niet 3 zoals wel zou moeten om hetzelfde werk te doen. Op 10.000 postbodes is dat al gauw een besparing (lees: winst) van honderd miljoen euro per jaar.
Zolang dit bedrijf binnen de Nederlandse wetgeving blijft, kan ook een rechter hier niks aan doen en de vakbond eigenlijk ook niet. In feite is het het voetvolk dat wél iets kan doen en dat is massaal staken.
Maxiem.
maar ik zou dan nog wel eens willen zien of straks de rechter hierin mee gaat.
Mogelijk dat hier bodes lopen om het eens aan te kaarten bij de vakbond van hun
om zo mogelijk het massa ontslag tegen te gaan.
En staken, ja meteen en geen dag meer werken totdat alles en iedereen kan blijven. Gewoon helemaal niets meer doen, niet 1 dag maar door gaan tot het bittere eind
Mogelijk dat hier bodes lopen om het eens aan te kaarten bij de vakbond van hun
om zo mogelijk het massa ontslag tegen te gaan.
En staken, ja meteen en geen dag meer werken totdat alles en iedereen kan blijven. Gewoon helemaal niets meer doen, niet 1 dag maar door gaan tot het bittere eind