LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotel Travel Card en delokale bedrijvengids IMg

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ron5151

Hotel Travel Card en delokale bedrijvengids IMg

Ongelezen bericht door Ron5151 »

Ben hedenavond gebeld door tel nummer uit amsterdam met mededeling dat er een schuld open zou staan van E 350 vande Hotel Travel Card terwijl ik nooit op enige manier toestemming voor iets dergelijks heb gegeven meteen duidelijk gezegd dat ik niets betaal wordt gedreigd met deurwaarder laat maar komen dan.Zelf verhaal met zogenaamde advertentie in delokalebedrijvengids dreigen al 2 jaar dat er een advertentie zou zijn gevraagd door mij, middels gefingeerd telefoongesprek proberen ze geld afhandig te maken E 121,00 dit betreft de Inter Media Groep uit Groningen.Wat heeft het voor zin voor mij als ondernmer in Groningente adverteren woon in Brbant

Speedy123

Re: Hotel Travel Card en delokale bedrijvengids IMg

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ron5151 schreef:Ben hedenavond gebeld door tel nummer uit amsterdam met mededeling dat er een schuld open zou staan van E 350 vande Hotel Travel Card terwijl ik nooit op enige manier toestemming voor iets dergelijks heb gegeven meteen duidelijk gezegd dat ik niets betaal wordt gedreigd met deurwaarder laat maar komen dan.Zelf verhaal met zogenaamde advertentie in delokalebedrijvengids dreigen al 2 jaar dat er een advertentie zou zijn gevraagd door mij, middels gefingeerd telefoongesprek proberen ze geld afhandig te maken E 121,00 dit betreft de Inter Media Groep uit Groningen.Wat heeft het voor zin voor mij als ondernmer in Groningente adverteren woon in Brbant
Gewoon een keer schriftelijk of per email bezwaar maken waaarin u de vordering bewist en daarna kunt u afwachten of ze het voor willen laten komen of niet. Verder correspondentie kunt u gewoon zo de kliko in gooien. Bij de rechter kunt u wederom de vordering betwisten, het is dan aan de andere partij om de rechter ervan te overtuigen dat er een overeenkomst bestaat en dat zij aan hun verplichtingen die uit deze overeenkomst zouden voortvloeien hebben voldaan. Kunenn ze dat niet, dan draaien zij op voor alle kosten.

Gesloten