LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelkamerveiling waardebonnen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Kempenaar5622

Hotelkamerveiling waardebonnen

Ongelezen bericht door Kempenaar5622 »

Heb regelmatig meegedaan aan de internetveiling van hotelkamerveiling.nl
Boekingen van een hotel kan alleen via een speciale site van hotelkamerveiling en pas 5 dagen voor aankomst
Wat storend is dat bijna alle hotels in nederland structureel maanden vooruit de aankomst op vrijdag en zaterdag hebben geblokkeerd voor hotelkamerveiling bonnen
Vraag me af om er meer mensen zijn die hier tegen aanlopen en hoe zij hier vervolgens mee omgaan
Hoe is de ervaring met andere internetveiling sites van zulke vakanties/hotels

SNDP

Re: Hotelkamerveiling waardebonnen

Ongelezen bericht door SNDP »

Wij hebben een nog erger probleem. Buiten zondag-op-maandag blijkt onze bon helemaal onbruikbaar te zijn voor Van der Valk Maastricht. Wat is de kans dat een woensdag in maart niet beschikbaar is? En zelfs de donderdag? Nihil!
Ik heb een klacht ingediend bij Hotelkamerveiling en "opeens" zijn die dagen wel te boeken, althans met een "updrade"... Ze passen de beschikbaarheid gewoon naar eigen inzicht aan! Volgens mij hebben ze een naam voor dat soort lui.

Dit was echt een eenmalige actie en mijn geld voor hotelkamerveiling zie ik maar als verloren.... Dan maar last-minute via nachtjeweg.nl. Dat is duurder, maar dan weet je wel exact wat je hebt en dat is daar geen kat in de zak.

SNDP

Ongelezen bericht door SNDP »

Inmiddels heb ik VIA HET HOTEL een oplossing gekregen. Ik had contact opgenomen met het hotel zelf (Van der Valk Maastricht). De medewerkster was uiterst behulpzaam en heeft er voor gezorgd dat ons weekendje toch door kon gaan. Dus tip: als als je al meerdere malen een weekend hebt geprobeerd te boeken, maar telkens lijkt het weekend vol te zitten, dan kan het de moeite lonen om contact op te nemen met het hotel zelf.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Het mag toch intussen genoegzaam bekend zijn dat dit soort 'bonnen' er eigenlijk helemaal niet zijn om u een nachtje weg te bezorgen? Ze zijn er om mensen te trekken die dan vervolgens méér moeten betalen om te mogen komen overnachten.
Ik snap het niet. Zoveel hotels, en zeker de Valkhotels, hebben leuke aanbiedingen en last minutes. Kijk toch gewoon op de site van het hotel zelf en boek wat leuks. Dan heb je al die ergernis ook niet. En zal het een tientje meer kosten? Het scheelt een hoop ergernis en gedoe.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Miepje1 schreef:Het mag toch intussen genoegzaam bekend zijn dat dit soort 'bonnen' er eigenlijk helemaal niet zijn om u een nachtje weg te bezorgen? Ze zijn er om mensen te trekken die dan vervolgens méér moeten betalen om te mogen komen overnachten.
Ik snap het niet. Zoveel hotels, en zeker de Valkhotels, hebben leuke aanbiedingen en last minutes. Kijk toch gewoon op de site van het hotel zelf en boek wat leuks. Dan heb je al die ergernis ook niet. En zal het een tientje meer kosten? Het scheelt een hoop ergernis en gedoe.
Ze zijn meer bedoelt om gaten in de bezetting op te vullen, denk aan de weekenden in de zakenhotels, die meestal wat lager bezet zijn, of de weekdagen in hotels die populair voor weekendtripjes enzo.

Maar inderdaad, het is geen liefdadigheid, maar iets zakelijks, en dat is iets wat veel mensen door de lage prijs nog wel eens vergeten. Overigens ben ik wel van mening dat met het goed lezen van de voorwaarden van zo'n actie, 75% van de topics hierover niet nodig waren geweest. :wink:

Gesloten