| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotmailadres
-
Ayla
hotmailadres
hallo hier is Ayla weer ik heb een vraag een famililid wil graag een hotmailadres nu kan ik het wel maken met msn maar dat wil hij niet,ik heb gezocht op internet maar kom er niet echt uit
kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen
groetjes Ayla
kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen
groetjes Ayla
Laatst gewijzigd door Ayla op 14 jun 2012 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: hotmailadres
msn , kan je uitschakelen zodra je de hotmail hebt gemaakt.
-
Ayla
oke dank je wel maar hoe doe ik dat danciske schreef:msn , kan je uitschakelen zodra je de hotmail hebt gemaakt.
https://accountservices.passport.net/re ... =1&lc=1043
Hier maak je een account aan, naam en dergelijke invullen, tis wel verstandig geen eigen mailadres die je van je provider hebt in te vullen.
Ik bedoel dan niet als hotmail adres je eigen naam.
dan krijg je aanmelden bij msn, doe je eerst en dan kan je rechtsbovenin je weer afmelden.
Hier maak je een account aan, naam en dergelijke invullen, tis wel verstandig geen eigen mailadres die je van je provider hebt in te vullen.
dan krijg je aanmelden bij msn, doe je eerst en dan kan je rechtsbovenin je weer afmelden.
-
Ayla
dank je wel volgende week ga ik naar ze toe en probeer hetciske schreef:https://accountservices.passport.net/re ... =1&lc=1043
groetjes ayla
-
Fleurtjuh666
Maak anders een g-mail account aan, veel makkelijker 
-
Ayla
is dat net zo iets als een hotmail dus niet je eigen naamFleurtjuh666 schreef:Maak anders een g-mail account aan, veel makkelijker
Ayla schreef:is dat net zo iets als een hotmail dus niet je eigen naamFleurtjuh666 schreef:Maak anders een g-mail account aan, veel makkelijker
Ja , maar ook daar moet je de gegevens invullen, zelf vind ik hotmail beter.
je vult gewoon [email protected] in. dan zie je vanzelf of die naam vrij is.
succes.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
ciske schreef:Ayla schreef:is dat net zo iets als een hotmail dus niet je eigen naamFleurtjuh666 schreef:Maak anders een g-mail account aan, veel makkelijker
Ja , maar ook daar moet je de gegevens invullen, zelf vind ik hotmail beter.
je vult gewoon [email protected] in. dan zie je vanzelf of die naam vrij is.
succes.
Ik heb beide, hotmail en gmail. Ik vindt gmail tov hotmail beter.
Betere spambeveiliging en meer mogelijkheden qua aanpassing.
Ook met gmail laat die zien of emailadressen nog vrij zijn.
s6 ermee
-
witte angora
Ik heb ook beiden, maar gmail bevalt ook mij beter. Sneller, en minder last van reclame die over de tekst heen zwabbert. Het aanmaken is een fluitje van een cent, en je zit inderdaad niet aan iets als msn of messenger vast. Wel is je gmail account meteen je youtube account als je daarvoor zou willen kiezen.
witte angora schreef:Ik heb ook beiden, maar gmail bevalt ook mij beter. Sneller, en minder last van reclame die over de tekst heen zwabbert. Het aanmaken is een fluitje van een cent, en je zit inderdaad niet aan iets als msn of messenger vast. Wel is je gmail account meteen je youtube account als je daarvoor zou willen kiezen.
Ik heb dus nooit reclame in hotmail.
-
witte angora
Ik heb geprobeerd het weg te krijgen, zowaar, het ging twee dagen goed, en daar was het weer...ciske schreef:witte angora schreef:Ik heb ook beiden, maar gmail bevalt ook mij beter. Sneller, en minder last van reclame die over de tekst heen zwabbert. Het aanmaken is een fluitje van een cent, en je zit inderdaad niet aan iets als msn of messenger vast. Wel is je gmail account meteen je youtube account als je daarvoor zou willen kiezen.
Ik heb dus nooit reclame in hotmail.